به مناسبت فرا رسیدن سالروز جمعه سیاه صورت می‌گیرد؛

تجدید میثاق تهرانی ها با شهدای 17 شهریور

مراسم بزرگداشت سی و هشتمین سالگرد قیام یـوم الله 17 شـهریور چهارشنبه هفته جاری با سخنرانی حجت‌الاسلام پناهیان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۹۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵ - 06September 2016

تجدید میثاق تهرانی ها با شهدای 17 شهریور

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، در آستانهی فرا رسیدن سیو هشتمین سالگرد قیام خونین یوم الله هفدهم شهریور، (جمعه سیاه) اطلاعیهای صادر کرد.

در بخشی از این اطلاعیه فراخوان و دعوت عمومی آمده است:

شهریور ماه، میعادگاه وصال ستارگان پرفروغی از فرشیان است که در آسمان رشادت و شهادت، تا خدا اوج گرفتند و با عرشیان همراه و همگام شدند، تا روشنی بخش راه اقتدار، عزت و نهضت پرافتخار بنیانگذار و معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) باشند.

و در این میان، شهدای گرانقدر قیام مردمی و معنوی یومالله 17 شهریور، بهعنوان عاملی مهم و تسریع کننده، در روند شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن 1357 و تثبیت کنندهی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نقش اساسی و تعیین کنندهای ایفا کردند.

سلام بر حماسهسازان 17 شهریور؛ که عاشقانه شربت شهادت نوشیدند و مشتاقانه به دیدار پروردگارشان شتافتند. درود بر جوانان پاکدل و شیر زنان دریادل، که روز خونین کربلای 17 شهریور 57 را، به روز آغاز سقوط رسمی و علنی رژیم سفّاک ستمشاهی پهلوی تبدیل کردند و به درستی 17 شهریور، روز خونین عاشقان شهادت، طاغوت شکن وتاریخ ساز شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان این اطلاعیۀ خود؛ ضمن تاکید بر اینکه هفدهم شهریور 1357، برگی زرین و غرورآفرین از دفتر خاطرات تاریخ معاصر انقلاب اسلامی ایران است و با گرامیداشت یاد و نام و خاطرهی شهدای بزرگوار این قیام تاریخ ساز، از عموم مردم شریف و بزرگوار تهران، دعوت کرد تا با حضور انقلابی، پرشور و گستردهی خود در ویژه مراسم 17 شهریور که در روز «چهارشنبه» هفته جاری با سخنرانی حجتالاسلام علیرضا پناهیان و مداحی روحالله بهمنی از ساعت 17:30، در تهران، میدان شهدا، ابتدای خیابان 17 شهریور برگزار می شود، ضمن زنده نگاه داشتن یاد و خاطرهی شهدای گلگونکفن انقلاب اسلامی، با آرمانهای شهدا و امام شهدا تجدید میثاق نموده و گذشتهی پرافتخار آن شهیدان را بهعنوان چراغ راه آیندهی خود قرار دهند و با بزرگداشت این گونه ایامالله و زنده نگهداشتن پیامهای جاودانه و راهگشای آن، کشور و نظام خود را از گزند حوادث و بلایای فتنههای آخر الزمان حفظ و انقلاب اسلامی خود را بیمه کنند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها