برگزاری رزمایش 10 هزار نفری الی بیت‌المقدس در سمنان

فرمانده سپاه استان سمنان از برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس با حضور 10 هزار نفر از بسیجیان در منطقه عمومی سمنان خبر داد و گفت:‌ این رزمایش اوایل مهرماه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۹۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳ - 06September 2016

برگزاری رزمایش 10 هزار نفری الی بیت‌المقدس در سمنان

 به گزارش دفاع پرس از  سمنان، سردار سیدمحمدتقی شاهچراغی فرمانده سپاه استان سمنان و حجتالاسلام والمسلمین غلامرضا قندهاری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در این سپاه به اتفاق معاونتهای تخصصی برگزارکننده رزمایش الی بیتالمقدس در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان به بررسی کمبودها و نقاط ضعف و قوت این  رزمایش پرداختند.

فرمانده سپاه استان سمنان اظهار داشت: رزمایش بزرگ الی بیتالمقدس باید به نحو شایستهای با حضور و تلاش تمامی دستاندرکاران برگزار کننده اجرا شود، و ماحصل آن کسب رضایت حداکثری بسیجیان و مردم از این رزمایش باشد.

سردار شاهچراغی برگزاری شایسته این رزمایش را مستلزم پای کار آمدن تمامی نیروها و در اختیار گذاشتن امکانات تمام شهرستانهای استان دانست و افزود: این رزمایش بهصورت متمرکز و استانی در سمنان اوایل مهرماه با حضور 10 هزار نفر از بسیجیان گردانهای بیتالمقدس در منطقه عمومی رزمایش برگزار خواهد شد.

وی توجه به اطلاعرسانی دقیق و بهموقع، به همه بسیجیان را ضروری دانست و گفت: اقدامات قبل از برگزاری رزمایش باید بهصورت دقیق و حسابشده و منظم انجام شود؛ تا رزمایش به نحو مطلوبی در موعد مقرر برگزار شود.

فرمانده سپاه استان سمنان یادآور شد: تمهیدات لازم برای انتقال تمامی بسیجیان شرکتکننده در رزمایش الی بیتالمقدس با قطار از شهرستانها به سمنان دیده شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها