پیام حجت الاسلام شهیدی به مناسبت سالروز قیام هفدهم شهریور

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیامی به مناسبت سالروز قیام هفدهم شهریور گفت: هرگز مجاهدت‌ها و جانفشانی‌های مردان و زنانی که در مقابل گلوله‌ها سینه سپر کردند و از خون و جان خویش گذشتند، از یاد نخواهد رفت.
کد خبر: ۹۹۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳ - 06September 2016

پیام حجت الاسلام شهیدی به مناسبت سالروز قیام هفدهم شهریور

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، «حجت الاسلام سیدمحمدعلی شهیدی»، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی به مناسبت سالروز قیام هفدهم شهریور مجاهدتها و جانفشانیهای مردان و زنانی که در مقابل گلولهها سینه سپر ساختند را فراموش ناشدنی دانست.

متن پیام حجت الاسلام سید محمدعلی شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به این شرح است:

بسمه تعالی

هفدهم شهریور سال 1357 یکی از خونبارترین روزهای تاریخ معاصر انقلاب اسلامی است؛ روزی که زمین رنگ خون گرفت و آسمان عدالت سیاه پوشید.

جمعهای سیاه که در آن دژخیمان نظام پهلوی مردم آزادیخواه این سرزمین را که جز مشت گره شده سلاحی نداشتند به خاک و خون کشیدند و از کشته، پشته ساختند؛ غافل از آن که خون جوشان این شهیدان هرگز از خروش نخواهد ایستاد تا طومار نظام ستمشاهی را در هم پیچیده و زمستان طولانی ستم را با بهار آزادی لالهزار سازد.

امروز سی و هشت سال از آن روز خونبار میگذرد، اما هرگز مجاهدتها و جانفشانیهای مردان و زنانی که در مقابل گلولهها سینه سپر ساختند و از خون و جان خویش گذشتند فراموش نشده و هرگز و برای همیشه تاریخ از یاد نخواهد رفت؛ چرا که آرامش امروز این سرزمین حاصل خون آن عزیزان و هزاران هزار شهید و ایثارگر دیگری است که در طول تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی، بی هیچ هراس هر آنچه داشتند ایثار کردند تا از میهن و آرمانهای خود حراست کنند.

به احترام خون شهیدان گلگون کفن هفدهم شهریور سال 1357 و به احترام تمامی شهیدان، جانبازان و ایثارگران و خانوادههای گرانقدرشان سر تعظیم فرود آورده و یاد، نام و آرمان مقدسشان را گرامی میداریم.
باشد تا در تمام فرداهای این سرزمین به برکت خون این شهیدان و از جان گذشتگی ایثارگران سربلندی، امنیت و آرامش خاک پاک  ایران اسلامی حفظ شده و استمرار یابد. ان شاءالله

سید محمدعلی شهیدی

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها