«امیرعبداللهیان» در دیدار نماینده پارلمان «فرانسه»:

مناسبات پارلمانی «ایران» و «فرانسه» می‌تواند عامل پویایی همکاری‌ها باشد

دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل گفت: مناسبات پارلمانی ایران و فرانسه می‌تواند عامل پویایی و تحرک همکاری‌های دو کشور در سایر زمینه‌ها باشد.
کد خبر: ۹۹۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۷ - 06September 2016

مناسبات پارلمانی «ایران» و «فرانسه» می‌تواند عامل پویایی همکاری‌ها باشد

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «حسین امیرعبداللهیان»، دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی شامگاه (سه شنبه) در دیدار با «ژرار بابت»، نماینده پارلمان و عضو گروه دوستی پارلمانی فرانسه و ایران ضمن بحث و تبادل نظر درباره آخرین مناسبات و همکاری های پارلمانی بر ضرورت تحکیم همکاری های پارلمانی ایران و فرانسه تاکید کرد.

وی از خوب و بد خواندن تروریسم انتقاد کرد و گفت: تروریسم همه را هدف قرار داده است و تروریسم خوب وجود خارجی ندارد و این واژه، یک شوخی امنیتی است.

نماینده پارلمان فرانسه نیز در این دیدار مواضع منطقی جمهوری اسلامی در مبارزه با تروریسم و نیز حل سیاسی بحران های منطقه ای را نشانگر نگاه واقع بینانه ایران به تحولات منطقه ای و بین المللی دانست و از نقش کشورمان در کمک موثر به تروریسم قدردانی کرد.

«ژرار بابت» در ادامه با تاکید بر اهمیت روابط پارلمانی دو کشور به سفر رئیس مجلس ملی فرانسه به تهران اشاره کرد و گفت: همکاری های دو کشور در عرصه های مختلف بویژه مناسبات پارلمانی رو به رشد و گسترش می باشد.

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل همچنین در این دیدار دیدگاه های جمهوری اسلامی ایران در قبال تحولات لیبی، عراق، یمن، و بحرین را تبیین کرد.

منبع: خانه ملت
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار