برگزاری مراسم برائت از مشرکین با حضور پیکر شهدای دفاع مقدس در قزوین

آئین برائت از مشرکین و دعای عرفه با حضور پیکر مطهر دو شهید دفاع مقدس در شهرهای قزوین و تاکستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۹۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸ - 07September 2016

برگزاری مراسم برائت از مشرکین با حضور پیکر شهدای دفاع مقدس در قزوین

به گزارش دفاع پرس از قزوین، سرهنگ پاسدار مهدی طاهرخانی در جلسه ستاد برائت از مشرکین و دعای روز عرفه که صبح امروز در سالن جلسات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین برگزار شد در سخنانی، اظهار داشت: مردم کشورمان بیکفایتی و بیتدبیری آل سعود در اداره مناسک حج  را که سال گذشته منجر به شهادت هزاران حاجی در سرزمین منا شد را فراموش نخواهند کرد.

وی تشریح کرد: به دنبال مشکلات بعدی که آل سعود در حج امسال برای زائرین کشورمان ایجاد کردند ایرانیان امسال در مناسک حج حضور ندارند و تلاش داریم با همکاری ادارات و نهادهای استان مراسم برائت از مشرکین را در استان همزمان با سراسر کشور برگزار کنیم.

طاهرخانی بیان کرد: امسال برنامه برائت از مشرکین و دعای روز عرفه با حضور پیکر مطهر دو شهید دفاع مقدس در شهرهای قزوین و تاکستان برگزار خواهد شد.

وی در خصوص حضور پیکر دو شهید دفاع مقدس در مراسم برائت از مشرکین، گفت: دو شهید دفاع مقدس روز یکشنبه 21 شهریور از ساعت 10:30 در مقابل صدا و سیما در خیابان نوروزیان با حضور مسئولان و نهادهای استان تشییع و همزمان با شروع مراسم دعای عرفه از ساعت 15 در مراسم برائت از مشرکین در امامزاده حسین (ع) شهر قزوین حضور پیدا میکنند.

مدیرکل حفظ آثار استان قزوین افزود: پیکر یکی از این دو شهید همزمان با روز عرفه در مراسم برائت از مشرکین در مسجد حجتی شهر تاکستان حضور مییابد.

این مسئول در پایان تصریح کرد: برنامهای برای تشییع و تدفین شهدا در استان وجود ندارد و پیکرهای مطهر این دو شهید دفاع مقدس بعد از حضور در مراسم برائت از مشرکین به معراج الشهدای تهران منتقل میشوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار