نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

مدیران جامعه اسلامی از الگوی مدیریتی امام علی(ع) تبعیت کنند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: یکی از الگوهای بارز و موفق در ارتباط با مباحث مدیریتی حضرت علی(ع) است که مدیران جامعه اسلامی باید با تبعیت از شیوه‌های آن حضرت جامعه را مدیریت کنند.
کد خبر: ۹۹۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱ - 07September 2016

مدیران جامعه اسلامی از الگوی مدیریتی امام علی(ع) تبعیت کنند

به گزارش دفاع پرس از استان مرکزی، آیت الله دری نجف آبادی در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی با اشاره به افزایش ارتباط هرچه بیشتر میان مردم و روحانیت، اظهار داشت: افزایش ارتباط میان مردم و روحانیت همواره یکی از تاکیدات و خواستههای مقام معظم رهبری است که ضروری است مردم و مسئولان و همچنین قشر روحانیت در این حوزه گام برداشته و تلاش افزون داشته باشند.

وی افزود: روحانیت به عنوان مرجع فکری و دینی ملت بوده و پیوند آنان با بدنه جامعه و مردم جدایی ناپذیر است و امروز تقویت این پیوند و ارتباط بیش از هر زمان دیگری مورد نیاز است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: ایجاد فاصله میان مردم، مسئولان و روحانیت از فتنههای اصلی دشمنان است که سعی دارد با ایجاد این ترفندها به اهداف مورد نظر خود دست پیدا کنند که از این رو ملت باید با هوشیاری هرچه بیشتر این پیوند و همبستگی را مستحکم کرده و آن را عمق بخشند.

آیت الله دری نجف آبادی در بخش دیگری از سخنان خود در جمع مدیران استان مرکزی با اشاره به برخورد مدیران  و مسئولان دستگاههای اجرایی با مردم گفت: متاسفانه برخی از مدیران و مسئولان استان مرکزی در برخورد با مردم فروتنی لازم را ندارند که این موضوع در تضاد با اخلاقیات جامعه اسلامی است.

وی ادامه داد: مدیران باید به گونهای برخورد کنند که مردم ارتباط نزدیکی با حاکمیت داشته و در بستری یکپارچه سبب دست یابی به اهداف مدنظر در جامعه اسلامی باشند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطر نشان کرد: خدمت به مردم باید تنها برای جلب رضایت خداوند بوده و بیمنت انجام شود که در این حوزه میتوان به الگویی بارز هم چون مولای متقیان اشاره کرد.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به رژیم آل سعود گفت: رژیم آل سعود به عنوان لکه ننگی در تاریخ جهان اسلام است که سال گذشته نیز در حادثه منا و کشتار جمع کثیری از زائران بیت الله حرام بیتدبیری و بیلیاقتی خود را به همگان نشان داد.

انتهای پیام/
 

نظر شما
پربیننده ها