مدیر کمیته امداد شهرستان خنداب:

بیش از 300 دانش آموز خندابی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) خنداب هستند

مدیر کمیته امداد شهرستان خنداب گفت: تعداد 380 نفر از دانش آموزان خندابی در مقاطع مختلف ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان هستند.
کد خبر: ۹۹۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸ - 07September 2016

بیش از 300 دانش آموز خندابی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) خنداب هستند

به گزارش دفاع پرس از استان مرکزی، سعید کریمی با اشاره به برگزاری جشن عاطفهها، اظهار داشت: جشن عاطفهها، جشن دینی و ملی کشور است که با هدف حمایت از دانشآموزان بیبضاعت و نیازمند در آستانه آغاز سال تحصیلی هر سال برگزار میشود و مشارکت خیّرین و نیکوکاران امدادرسان دانشآموزان نیازمند برای ادامه تحصیل  است.

وی افزود: توانمندسازی از طریق خدمات و حمایتهای تحصیلی از مهمترین اقدامات فرهنگی کمیته امداد شهرستان خنداب است و این تعداد از دانشآموزان خانوادههای تحت حمایت، از خدمات تحصیلی و مشاورهای و کمک هزینه پوشاک بهرهمند میشوند.

مدیر کمیته امداد شهرستان خنداب تصریح کرد: در کنار توانمندسازی 380 دانشآموز تحت پوشش از طریق اقدامات فرهنگی کمیته امداد، ما خواستار حمایت و مشارکت خیّرین و مردم از دانشآموزان تحت پوشش برای ادامه تحصیل در مقاطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان هستیم.

کریمی با اشاره به برگزاری دورههای آموزشی در تابستان سال جاری گفت: این کلاسها که از ابتدای تعطیلات تابستان آغاز شده و شامل کلاسهای قرآن، احکام، سبک و مهارتهای زندگی است که در مدرسه خدیجه کبری روستای استوه با حضور 70 نفر از دانشآموزان تحت حمایت برگزار شده است.

وی ادامه داد: همایش ازدواج آسان و تحکیم خانواده همزمان با سالروز ازدواج حضرت فاطمه(س) و حضرت علی(ع) در محل امامزاده مسعود خنداب با سخنرانی حجتالاسلام دهنوی و حضور شماری از مددجویان تحت حمایت که در سن ازدواج قرار دارند برگزار شد و در پایان هدایایی به شرکت کنندگان که مراسم ازدواجشان ساده و مختصر بوده اهدا شد.

مدیر کمیته امداد شهرستان خنداب تصریح کرد: دوره آموزشی پرورش زنبور عسل نیز برای 55 نفر از مددجویان تحت حمایت  برگزار شد و در پایان به هر یک از افراد شرکت کننده یک کندو عسل اهدا شد و  انتظار میرود افراد شرکت کننده با بدست آوردن مهارت زنبورداری بتوانند شغل و درآمد خوبی بدست آورند.

انتهای پیام/
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار