مسئول بسیج ورزشکاران مازندران:

قهرمانان مازندران مانند قهرمانان دفاع مقدس در عرصه ورزش پیشتاز بوده‌اند

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان مازندران با بیان اینکه ورزشکاران قهرمان پهلوانان واقعی هستند، گفت: قهرمانان استان مازندران مانند قهرمانان دفاع مقدس در عرصه ورزش پیشتاز بوده‌اند.
کد خبر: ۹۹۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۹ - 07September 2016

قهرمانان مازندران مانند قهرمانان دفاع مقدس در عرصه ورزش پیشتاز بوده‌اند

به گزارش دفاع پرس از مازندران، سید جواد حسینیان مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان مازندران در آیین تجلیل از ورزشکاران مازندرانی المپیک ریو که در سپاه کربلای مازندران برگزار شد، اظهار کرد:  مازندران در عرصه ورزش و قهرمانی پیشتاز کشور است.

وی با بیان اینکه 13 ورزشکار و دو مربی به المپیک ریو اعزام شدند، افزود: بیشترین مدال المپیک ریو را مازندرانیها کسب کردهاند که باعث افتخار است.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران مازندران با اشاره به تضییع حق ورزشکاران مازندرانی خاطرنشان کرد: از هفت مدال کاروان ایرانی سه مدال سهم مازندران بوده است.

حسینیان با اظهار اینکه شهدا در میادین جنگ پرچم را بهدست گرفتند و خالصانه و خاضعانه در مقابل رژیم بعثی عراق ایستادگی کردند، تصریح کرد: قهرمانان ورزشی ما با اخلاق پرچم را در مسیر و سنگر دیگری به اهتزاز در آوردند.

وی با بیان اینکه مازندران در عرصه پهلوانی هم زبانزد است، خاطرنشان کرد: ما در ترافیک اهدای مدال از طرف ورزشکاران به خانوادههای شهدا هستیم.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران مازندران با اشاره به مدال ورزشکاران که ارزش زیادی دارد و برای آن چندین سال تلاش کردهاند، تأکید کرد: در واقع ورزشکاران با اهدای مدال باارزش خود به خانوادههای شهدا به آنها دست مریزاد میگویند.

این مسئول با بیان اینکه ورزشکاران قهرمان پهلوانان واقعی هستند، گفت: قهرمانان استان مازندران مانند قهرمانان دفاع مقدس در عرصه ورزش پیشتاز بودهاند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار