معاون فرماندار شهرضا خبر داد:

برگزاری مراسم استانی سالگرد شهدای «منا» در آستان مقدس امامزاده شاهرضا(ع)

داراب گفت: مراسم بزرگداشت شهدای منا در روز پنجشنبه 25 شهریورماه در آستان مقدس امامزاده شاهرضا(ع) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۹۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۸ - 07September 2016

برگزاری مراسم استانی سالگرد شهدای «منا» در آستان مقدس امامزاده شاهرضا(ع)

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «محمدحسین داراب»، معاون فرماندار شامگاه (چهارشنبه) در کارگاه آموزشی سرشماری سال 95 شهرضا با اشاره به شکلگیری کمیته سرشماری در شهرضا، اظهار کرد: از جمله مهمترین کمیتههای این سرشماری در شهرستان کمیته مدیریت و کمیته انفورماتیک هستند.

وی با بیان اینکه مسؤولیت کمیته مدیریت بر عهده شخص فرماندار و معاونان اجرایی و آموزشی سرشماری شهرستان است، گفت: در کمیته انفورماتیک نیز کارشناسان فنی فرمانداری و همکاران آنها زمینه ثبت نام مردم در مرحله اول این سرشماری را فراهم میکنند.

معاون فرماندار شهرضا ادامه داد: با توجه به حضور مستقیم فرمانداری در این سرشماری، همانند انتخابات از تمام ادارات کمک میخواهیم تا امکانات مورد نیاز این سرشماری را در اختیار مأموران قرار دهند.

داراب با بیان اینکه امکانات درخواستی از ادارات وسایل حمل و نقل و کارشناس است، عنوان کرد: سرنوشت برنامههای شهرستان در حوزههای مختلف به آمار گره خورده است و میزان امکانات و بودجهای که در آینده به شهرضا اختصاص پیدا میکند، بستگی به این اطلاعات دقیق دارد.

وی یکی از دیگر بخشهای مهم سرشماری را بخش حفاظت آن نامید و خاطرنشان کرد: این کمیته و مأموران آن وظیفه حفظ امنیت مأموران و شهروندان را در طول سرشماری بر عهده دارند.

معاون فرماندار شهرضا با اشاره به برگزاری کنگره بزرگ حج و سالروز شهدای منا، خاطرنشان کرد: مراسم بزرگداشت شهدای منا در روز پنجشنبه 25 شهریور ماه در آستان مقدس امامزاده شاهرضا(ع) برگزار میشود که از جمله مدعوین آن حجتالاسلام قاضی عسگر از سازمان حج و زیارت است.

داراب ادامه داد: شهرستان شهرضا بیشترین آمار شهدای منا را در استان اصفهان داشته است، بنابراین برنامه مدنظر استانی در شهرضا برگزار میشود.

 وی در پایان با اشاره به برپایی هفته فرهنگ در شهرستان شهرضا، عنوان کرد: این مراسم برای نخستین بار در شهرستان شهرضا در حال برپایی است و استمرار آن در سالهای آینده بسته به موفقیت برنامه امسال دارد.

منبع: فارس
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار