معاون کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان خبر داد؛

برگزاری جشن عاطفه‌ها بصورت دو مرحله‌ای

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان از برگزاری دو مرحله‌ای جشن عاطفه‌ها خبر داد و گفت: 25 شهریورماه و 10 مهرماه دو تاریخ برگزاری جشن عاطفه‌ها است.
کد خبر: ۹۹۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱ - 08September 2016

برگزاری جشن عاطفه‌ها بصورت دو مرحله‌ای

به گزارش دفاع پرس از زنجان، رضا حسنلو ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال تحصیلی جدید، اظهار داشت: جشن عاطفهها، جشن ملی است که به صورت سالانه با هدف حمایت از دانشآموزان بیبضاعت و نیازمند برگزار میشود.

وی تصریح کرد: جشن عاطفهها با هدف تربیت عاطفی، ایجاد حس نیکوکاری و نوع دوستی برگزار میشود.

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان زنجان ضمن توضیح ساز و کار برگزاری جشن عاطفهها،افزود: امسال نیز طبق سنوات گذشته جشن عاطفهها به همت کمیته امداد امام خمینی(ره) و با همکاری صدا و سیما، بسیج مستضعفین استان، اداره کل آموزش و پرورش استان، سازمان دانشآموزی، انجمن اولیا و مربیان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه امسال نخستین مرحله از این جشن ملی و معنوی 25 شهریورماه برگزار خواهد شد، اضافه کرد: در این مرحله جشن عاطفهها با برپایی پایگاههای جمعآوری کمک در سطح شهر، بهرهگیری از ظرفیت مساجد و مراکز نیکوکاری برگزار خواهد شد.

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه مرحله دوم این جشن نیز روز دهم مهر ماه پس از آغاز و بازگشایی مدارس برگزار خواهد شد، گفت: در این مرحله نیز جشن عاطفهها با محوریت مدارس، در سطح مراکز آموزشی استان برگزار خواهد شد.

حسنلو ادامه داد: در قالب اجرای جشن عاطفهها هدایای مردمی، تعامل با خیران، مراکز نیکوکاری، مساجد، سازمانها، اصناف، خیریهها، هیئتهای مذهبی، حامیان و تولید کننده لوازم التحریر، کیف و کفش به منظور تامین نیاز دانشآموزان نیازمند جمعآوری خواهد شد.

وی با یادآوری کمکهای جمعآوری شده در سال قبل گفت: سال گذشته 8 میلیارد و 600 میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی در جشن عاطفهها جمعآوری شد، اضافه کرد: این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل 36 درصد افزایش داشت.

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه 25 درصد از کمکهای مردمی سال قبل به صورت نقدی و 75 درصد نیز به صورت غیرنقدی جمعآوری شد، گفت: بیشترین سرانه کمکهای مردمی در جشن عاطفهها مربوط به شهرستان طارم با 19 هزار ریال بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار