مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان:

یادواره شهدای مدافع حرم در مدارس زنجان برگزار می‌شود

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم در مدارس زنجان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۹۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸ - 08September 2016

یادواره شهدای مدافع حرم در مدارس زنجان برگزار می‌شود

به گزارش دفاع پرس از زنجان، حسن مظفری با اشاره به اینکه استان زنجان دارای دو شهید مدافع حرم است، اظهار داشت: در همین راستا در آغاز سال تحصیلی نام و یاد دو شهید بزرگوار استان زنجان به عنوان افتخارات استانی گرامی داشته میشود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان از حضور فرماندهان هشت سال دفاع مقدس در آیین آغاز سال تحصیلی خبر داد و بیان کرد: تقارن آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای گرامیداشت یاد و خاطره رشادتهای رزمندگان اسلام است.

مظفری با بیان اینکه از نصب بنرهای تبریک آغاز سال تصحیلی در سطح شهر خبر داد و گفت: فضاسازی لازم برای این ایام صورت میگیرد.

وی با قدردانی از زحمات ماموران انتظامی، تصریح کرد: نقاط حادثهخیز برای حضور ماموران انتظامی اعلام شده است.

مظفری با اشاره به موفقیت دانشآموزان ناحیه 2 زنجان در مسابقات کشوری، گفت: در سال جاری دو دانشآموز ناحیه 2 زنجان به المپیادهای علمی راه یافتند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان با بیان اینکه 35 هزار نفر در مدارس ناحیه 2 زنجان ثبتنام کردهاند، خاطر نشان ساخت: ثبتنام از دانش آموزان ادامه داشته و تا پیش از آغاز سال تحصیلی به پایان میرسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار