بزرگداشت شهدای منا در همدان برگزار می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران همدان گفت: هم زمان با فرارسیدن اولین سالگرد حادثه منا بزرگداشت شهدای منا در استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۹۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲ - 08September 2016

بزرگداشت شهدای منا در همدان برگزار می‌شود

به گزارش دفاع پرس از همدان، ناصر عارف اظهار داشت: ستاد مراسم بزرگداشت شهدای مظلوم منا و حادثه سقوط جرثقیل در استان همدان با هدف بزرگداشت و تجلیل از شهدای این دو حادثه دردناک و همچنین تبیین جنایات آل سعود همزمان با سراسر کشور مصادف با فرارسیدن اولین سالگرد این اتفاق برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: در استان همدان یک شهید از حادثه سقوط جرثقیل تقدیم شده است اما این مراسم با یاد و نام کلیه شهدای این حادثه در استان برپا می شود.

وی هم چنین خاطرنشان کرد: با هماهنگی هایی که صورت خواهد گرفت مراسم های دعای عرفه در سراسر استان با عطر و بوی شهدای مظلوم حادثه منا خواهد بود که با اعلام انزجار عمومی مردم بزرگ ایران از استکبار و آل سعود نیز همراه است.

وی در تشریح برنامههای بزرگداشت شهدای حادثه منا، ادامه داد: برگزاری مراسم استانی بزرگداشت شهدای منا در همدان، برگزاری شبی با قرآن و شب شعر و خاطره با حضور بازماندگان حادثه منا، برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر حادثه منا، سخنرانی بازماندگان حادثه منا در جمع مسئولین قبل از خطبه های نماز جمعه و اختصاص بخشی از خطبه ها به این موضوع، برگزاری نشست های رادویی و تلویزیونی با حضور بازماندگان و خانواده شهدای مظلوم منا در صدا و سیمای مرکز همدان، انجام تبلیغات محیطی در سطح شهر و ادارات از جمله اقدامات ستاد مراسم بزرگداشت شهدای منا در استان همدان خواهد بود.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران همدان یادآور شد: از آنجایی که سعودی ها در ایجاد و حمایت از گروه های تکفیری و ضد شیعی با پشتیبانی آمریکا از هیچ اقدامی در سوریه و عراق و حتی در ایران اسلامی دریغ نمی کنند.

وی در ادامه اظهار داشت: این حرکت سعودی ها با کارشکنی در عدم همکاری و ورود ایرانیان به حج تمتع تکمیل شد و امسال با مخالفت سعودی ها حج ابراهیمی سال 95 با نبود حاجیان گرامی ایرانی برگزار می شود.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز عنوان کرد: ساختار اجرایی مرکزی بزرگداشت شهدای حادثه منا به صورت ملی در مرکز تشکیل شده که در استان همدان نیز برنامه ریزی و اجرای مراسم و اقدامات بزرگداشت مراسم شهدای مظلوم حادثه منا با پیگیری و برنامه ریزی چهار کمیته  "اطلاع رسانی" با مدیریت خبرگزاری جمهوری اسلامی،«تبلیغات»با مدیریت صدا و سیمای مرکز همدان «تشکل های مردم نهاد «با مدیریت سپاه پاسداران و کمیته "مراسم" با مدیریت بنیاد شهید در طول این ایام انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار