با حضور سردار آبرومند:

ساختمان آموزشی امام صادق(ع) سپاه استان زنجان افتتاح شد

مسؤول روابط عمومی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: ساختمان آموزشی امام صادق سپاه استان زنجان با حضور سردار آبرومند افتتاح شد.
کد خبر: ۹۹۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶ - 08September 2016

ساختمان آموزشی امام صادق(ع) سپاه استان زنجان افتتاح شد

به گزارش دفاع پرس از زنجان، بهروز حسینی اظهار داشت: ساختمان آموزشی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با حضور مسؤولان لشکری افتتاح شد.

وی با بیان اینکه این واحد آموزشی با حضور سردار جمالالدین آبرومند معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افتتاح شد، اضافه کرد: سردار آبرومند ضمن افتتاح این واحد آموزشی از مراکز آموزشی، فرهنگی و ورزشی سپاه نیز بازدید کرد.

حسینی با اشاره به هزینههای صورت گرفته برای ساخت این واحد آموزشی، گفت: برای ساخت ساختمان آموزشی امام صادق با زیربنایی به مساحت 3 هزار مترمربع یک میلیارد و 560 میلیون تومان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه در این واحد آموزشی برنامههای مختلفی برگزار خواهد شد، افزود: برنامههای مختلفی چون آموزش قرآن، آموزشهای تئوریک نظامی، حلقههای صالحین، موزشهای عقیدتی سیاسی و معرفتی و ... برگزار خواهد شد.

مسؤول روابط عمومی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان همچنین ابراز کرد: ساختمان آموزشی امام صادق به صورت اختصاصی و تنها برای انجام امور آموزشی بسیج و سپاه احداث شده است.

حسینی با بیان اینکه تا به امروز چنین مرکزی در سطح بسیج و سپاه که تنها برای آموزش باشد وجود نداشته است، اضافه کرد: ساختمان آموزشی امام صادق همزمان گنجایش آموزش 500 نفر را دارد.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به بازدید معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دیگر پروژهها و اماکن سپاه و بسیج استان زنجان، خاطرنشان کرد: بازدید از سالن ورزشی شهید پرویز عطایی و هنرستان آموزشی معراج اندیشه بسیج از جمله بازدیدهای سردار آبرومند بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار