مراسم تشییع همسر امیر سرلشکر صالحی در مشهد مقدس برگزار شد

به دنبال درگذشت حاجیه خانم شریعتمداری همسر امیر سرلشکر عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی، مراسم تشییع این بانوی مومنه در مشهد مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۹۹۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰ - 08September 2016

مراسم تشییع همسر امیر سرلشکر صالحی در مشهد مقدس برگزار شد

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از مشهد، به دنبال درگذشت حاجیه خانم شریعتمداری همسر امیر سرلشکر ستاد عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی، مراسم تشییع این بانوی مومنه با حضور مسئولین لشکری و کشوری، فرماندهان ارشد نظامی وانتظامی و پرسنل نیروهای مسلح مستقر در مشهد مقدس از مسجد ملاحیدر آغاز شد.

در این مراسم که امیر سید عبدالرحیم موسوی جانشین ستاد کل نیروهای مسلح، سردار شیرازی رئیس دفتر نظامی فرماندهی معظم کل قوا، امیر پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش، حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش نیز حضور داشتند قبل از تشییع مرحومه شریعتمداری، قاریان قرآن کریم با تلاوت آیات نورانی کتاب الهی و مداحان با ذکر مصیبت سید و سالار شهیدان و قرائت زیارت عاشورا برای این مرحومه مغفوره از خداوند مغفرت و آمرزش مسئلت کردند.

در ادامه، شرکت کنندگان در این مراسم پیکر مرحومه شریعتمداری را تا حرم مطهر رضوی بدرقه و پس از طواف و اقامه نماز میت در صحن جمهوری به خاک سپردند.

لازم به ذکر است مراسم ترحیم مرحومه شریعتمداری امروز پنجشنبه 18 شهریورماه  از ساعت 16:30 در حسینه تهرانی ها واقع در خیابان آخوند خراسانی منعقد است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها