جلسه ستاد گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس در نوشهر برگزار شد

صبح امروز جلسه ستاد گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس در فرمانداری نوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۹۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۴ - 08September 2016

جلسه ستاد گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس در نوشهر برگزار شد

به گزارش دفاع پرس از مازندران، صبح امروز جلسه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در فرمانداری نوشهر برگزار شد.

علی شادمان فرماندار نوشهربا اشاره به اینکه دفاع مقدس از میراث گرانبهای تاریخ مردم ایران است، اظهار کرد: اگر در این حوزه درست برخورد نکنیم و به خوبی تبیین نشود موجب حسرت میشود.

وی افزود: ما وارث نسلی هستیم که دفاع مقدس توسط همین نسل اتفاق افتاد و یکی از بزرگترین قطعه تاریخی که در تاریخ کشورمان داریم دفاع مقدس است.

فرماندار نوشهر بیان کرد: ملت ما هشت سال در برابر دشمن و استکبار جهانی دفاع کرد و یک وجب خاک خود را از دست نداد و این عزت و افتخار است.

وی با تأکید بر اینکه باید مقوله دفاع مقدس را به درستی تبیین کنیم وگرنه کوتاهی قابل بخشش نیست، تصریح کرد: برنامههای هفته دفاع مقدس باید به شکلی برگزار شود که اذهان را متوجه خود کند و در این راه میتوان از اهالی فرهنگ، هنر و قلم کمک گرفت.

شادمان با اشاره به اینکه کمیته فرهنگی و تبلیغات به اداره فرهنگ و ارشاد سپرده شد، اظهار کرد: همه کمیتههای این ستاد باید با قدرت فعال شود و برنامههای هفته دفاع مقدس متفاوت و باشکوهتر از سال قبل برگزار شود.

وی گفت: باید همواره پیرو راه شهدا باشیم و آنها را از یاد نبریم و ادامهدهنده راه این عزیزان باشیم که از جان خود گذشتند تا امروز ما در آرامش باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها