برگزاری نخستین سالگرد شهدای منای غرب مازندران در رامسر

نخستین سالگرد شهادت 9 شهید حادثه خونبار منا در غرب استان مازندران عصر پنجشنبه با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در مصلی جوادالائمه شهرستان رامسر برگزار شد.
کد خبر: ۹۹۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۵ - 08September 2016

برگزاری نخستین سالگرد شهدای منای غرب مازندران در رامسر

به گزارش دفاع پرس از مازندران، نخستین سالگرد شهادت 9 شهید حادثه خونبار منا در غرب استان مازندران عصر پنجشنبه با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در مصلی جوادالائمه شهرستان رامسر برگزار شد.

در این آئین که مدیرکل حج و زیارت مازندران و خانواده های معظم این شهدا حضور داشتند، مداحان اهل بیت به مداحی و نوحه خوانی پرداختند.

حجت الاسلام محمد انتظاری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران در این آئین گفت: آل سعود به نیابت از رژیم غاصب و خون ریز اسراییل و آمریکای جهانخوار دست به جنایت در سرزمین منا زد به طوری که شرایط را برای به شهادت رساندن اسفناک حجاج کشورهای اسلامی در حرم امن الهی فراهم کرد.

حجت الاسلام محمد انتظاری افزود : اقدام آل سعود در به شهادت رساندن حجاج در حرم امن الهی نه تنها چهره زشت آل سعود را نمایان کرد بلکه دشمنی این حکومت را با اسلام به سرسپردگی شیطان بزرگ آمریکا نشان داد.
وی گفت : اقدام و تبلیغات بعد از به شهادت رسیدن حجاج توسط آل سعود ، نشان می دهد که حادثه منا در سال گذشته عمدی بوده است.

حجت الاسلام سید جعفر رضایی امام جمعه رامسر نیز در این آئین با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای منا گفت : آل سعود لیاقت خادمی حرمین شریفین را ندارد.

حجت الاسلام سیدجعفر رضایی افزود : جنایات این رژیم در سرزمین وحی برای همیشه در تاریخ جهان اسلام ثبت و ضبط خواهد شد و مسلمانان خاطره از دست دادن شهدا ی حجاج را هرگز فراموش نخواهند کرد.

وی گفت : خون شهدای به ناحق ریخته حجاج در سرزمین عربستان دامن آل سعود را خواهد گرفت و حکومت آل سعود به سزای اعمال ددمنشانه خود خواهد رسید.

امام جمعه رامسر تاکید کرد: کشورهای اسلامی باید ضمن محکوم کردن این جنابات آل سعود، اداره حرم امن الهی را از دست این حکومت خارج کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار