میزبانی فارس از 9 شهید گمنام در روز عرفه

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر استان فارس گفت: همزمان با روز عرفه استان فارس میزبان ۹ شهید گمنام دفاع مقدس خواهد بود.
کد خبر: ۹۹۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۶ - 08September 2016

میزبانی فارس از 9 شهید گمنام در روز عرفه

به گزارش دفاع پرس از فارس، استان فارس در روز عرفه میزبان 9 شهید گمنام میشود.

سرهنگ پاسدار قادر شفیعی اظهار داشت: این شهدای والامقام مهمان مراسم پرفیض دعای عرفه در شهرهای شیراز، فسا، داراب، اقلید، آباده و لار با حضور مردم مومن و شهیدپرور استان فارس خواهند بود.

وی با اشاره به در پیش بودن سالگرد فاجعۀ منا گفت: این فاجعه اندوهبار نشاندهنده اوج بیکفایتی و بیلیاقتی آل سعود برای اداره حرمین شریفین و برگزاری حج است.

سرهنگ با اشاره به جنایتهای آل سعود با پشتوانه آمریکا، عنوان کرد: دولت بیکفایت سعودی پس از شهادت 7 هزار نفر از حجاج در فاجعه منا عذرخواهی نکرد و با فرار از مسئولیت خود امسال نیز کشورهایی مانند ایران، سوریه و یمن را از انجام فریضه واجب حج محروم کرده است.

وی با اشاره به سکوت جوامع بینالمللی در برابر این جنایت گفت: 465 نفر از شهدای منا اهل کشور ایران بوده و از این تعداد نیز 47 نفر اهل استان فارس بوده اند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر استان فارس تصریح کرد: امروز وظیفه مهم رسانههای متعهد پیگیری احقاق حقوق بازماندگان مِنا و جلوگیری از فراموشی ابعاد اندوهبار این فاجعه است.

سرهنگ شفیعی با بیان اینکه یادوارههای شهدای منا در سراسر استان فارس برگزار میشود افزود: حضور باشکوه مردم مومن و رسانههای متعهد استان فارس در مراسم معنوی دعای عرفه در جوار شهدای گمنام دفاع مقدس همدردی و تسلی خاطر برای بازماندگان فاجعه منا خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار