پوستر "رستاخیز" احمدرضا درویش رونمایی شد

پوستر فیلم سینمایی «رستاخیز» به کارگردانی احمدرضا درویش که توسط ابراهیم حقیقی طراحی و اجرا شده، رونمایی شد.
کد خبر: ۱۰۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۰ - 30January 2014

پوستر

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، پوستر فیلم سینمایی «رستاخیز» به کارگردانی احمدرضا درویش که توسط ابراهیم حقیقی طراحی و اجرا شده، رونمایی شد. این فیلم تاریخی، مذهبی و حماسی به نویسندگی و کارگردانی «احمدرضا درویش» ساخته شده است که از مقطع تاریخی مرگ معاویه تا شهادت امام حسین (ع) در روز عاشورا را روایت میکند.

پوریا پورسرخ، حسن پورشیرازی، فرهاد قائمیان، بابک حمیدیان، بهادر زمانی، یاور احمدیفر، انوشیروان ارجمند، انوش معظمی، کوروش زارعی، محمود محکمی، سعید علیپور، امیر مولوی، علیجاویدفر، میرطاهر مظلومی، حمید جدیدی، قادر پزشکی، محمدرضا حقگو، علی عباسی، تورج فرامرزیان، بابک والی، رضا اکبریارطه، ابراهیم سلطانی، خلیلالله خواجه نظام، پژمان جعفری سمرقندی بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختهاند.

ابراهیم حقیقی طراح و گرافیست مشهور ایرانی است که در ۱۳ مهر سال ۱۳۲۸ در تهران متولد شد. او در سال ۱۳۴۶دیپلم ریاضی خود را گرفت و پس از آن به دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران رفت و کارشناسی ارشد معماریاش را از این دانشکده گرفت. او عضو انجمن طراحان گرافیک، انجمن تصویر گران کتاب کودک و انجمن مستند سازان ایران است.

وی از سال ۱۳۴۷ تاکنون به طور مستمر در عرصه گرافیک فعال بوده و طراحی کتابها و مجلات گوناگون را انجام داده است. فعالیتهای هنری وی به طراحی پوستر فیلمها و کتابها خلاصه نمیشود و وی طراحی صحنه و ساخت تیتراژ بسیاری از سریالها و فیلمهای مختلف را انجام داده است.

طراحی پوستر فیلم دونده به کارگردانی امیر نادری، مشق شب به کارگردانی عباس کیارستمی و هیس دخترها فریاد نمیزنند به کارگردانی پوران درخشنده از نمونه کارهای موفق ابراهیم حقیقی در عرصه طراحی پوستر است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار