دسته‌نوشته‌ای از شهید گمنام تازه شناسایی شده

گرچه اینجا باید خاطره نوشت اما لازم دیدم چند قلم نصیحت کنم

شهید رجبعلی طاهر خوزانی، شهید گمنامی بود که در 18 شهریور سال جاری پیکر مطهر او پس از سالها غربت و گمنامی در پادگان امام علی (ع) شناسایی شد.
کد خبر: ۳۰۱۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۴ - 01October 2014

گرچه اینجا باید خاطره نوشت اما لازم دیدم چند قلم نصیحت کنم

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، در 18 شهریور سال جاری پیکر شهید رجبعلی طاهر خوزانی به همراه چهار شهید گمنام دیگر پس از سالها گمنامی در میان اهل زمین مورد شناسایی قرار گرفت. پیکر مطهر و آسمانی این شهید گمنام در سال 85 در پادگان امام علی(ع) تشییع و به خاک سپرده شد.

شهید رجبعلی طاهر خوزانی در سال 1334 به دنیا آمد و در سال 1362 از منطقه عملیاتی مجنون پر کشید و در سال 1385 در پادگان امام علی(ع)  در تهران تشییع و در آغوش خاک آرام گرفت. بخشی از دلنوشتههای شهید رجبعلی طاهر خوزانی در ادامه میآید:

گرچه اینجا باید خاطره نوشت اما لازم دیدم چند قلم نصیحت کنم

بسم الله الرحمن الرحیم

به دنباله حرفهای گذشته، مردان خدا جان دادند زیر شکنجهها و خون دادند با بدترین وضع و دست از خدا برنداشتند ما چه کردهایم؟ ابوذر غفاری تبعید شد برای ولایت علی و در دفاع از حق به بدترین وجه جان داد. ما چه کردهایم؟ برادران عزیزم به خود آیید.

عمارهای زمان یاسرهای زمان، یعنی بیش از صد هزار شهید و مجروح و معلول دادهایم با این همه کی به هوش میائیم؟ البته روی سخنم با آنهاست که ادعای مسلمانی میکنند اما قدمی تاکنون در این راه مقدس برنداشتهاند تازه به آنها که قدم برمیدارند انتقاد میکنند و میگویند آخر بس است به فکر زندگیت باش و خود را به هلاکت نینداز. عجب! چقدر دلسوز به حال جوانها هستند بگذریم برادران در مسجد رفتن به موقع فاتحه و نوچ نوچ کردن فایده ندارد باید سلاح در دست گرفت و جنگید؛ راه دیگری نیست.

هرکس فکر کند که دیگری برای او میجنگد فکرش غلط است. همه ما باید به حرفهای امام کاملا توجه کنیم. برادران و خواهران روزهای یومالله را فراموش نکنیم. نمازهای جمعه را فراموش نکنیم خون شهدا را فراموش نکنیم معلولین را فراموش نکنیم مفقودین را فراموش نکنیم اسرا را فراموش نکنیم. نصیحتهای امام را فراموش نکنیم. حرف زیاد است و وقت کم. بیشتر وقت شما را نمیگیرم و اما خواهران من، سمیه را شهید کردند که دست از دین بردارد و حاضر شد تکه تکه شود اما دست از دین برنداشت.

دیگر چه غم هیچ غمی نداریم چون خدا داریم و برای برقراری حکومت خدا جنگ میکنیم اگر پیروز شدیم که چه بهتر و اگر شهید شدیم باز بهتر پس راهی که هر دو طرف آن یکی است بسیار بهتر است.

امید به خدا که انشاالله ما را راهنمایی نماید و در راه خودش ما را ثابت قدم بدارد و انشاالله و باید از قرآن یاری بخواهیم که میفرماید ربنا افرغ علینا صبرا و ثبت اقدامنا و نصرنا علی القوم الکافرین . پس باید از خدا یاری خواست و با کفار و منافقان مبارزه کرد. والسلام

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار