سرلشکر سلیمانی در جمع خبرنگاران:

اقدامات تروریستی داعش و لشکرکشی امریکا محکوم به شکست است

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با اشاره به وقایع منطقه، لشکرکشی‌های آمریکا و اقدامات تروریستی داعش را محکوم به شکست دانست.
کد خبر: ۳۱۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۷ - 20October 2014

اقدامات تروریستی داعش و لشکرکشی امریکا محکوم به شکست است

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرلشکر «قاسم سلیمانی» صبح امروز در حاشیه یادواره فرماندهان شهید نیروی زمینی سپاه در جمع خبرنگاران درباره تحولات منطقه اظهار داشت: مطمئنم هر حرکتی چه بزرگ و چه کوچک، اعم از لشکرکشی آمریکا و اقدامات تروریستهای داعش، چون از مبدأ فاقد حقیقت هستند نتیجهای جز شکست ندارند.

وی افزود: اگر چیزی فاقد حقیقت باشد انتهایی نخواهد داشت و در پایان موفق و پیروز نخواهد بود.

سردار سلیمانی تصریح کرد: دلیل این که همه حرکتهای صورت گرفته در مقابله با اسلام، ایران، و تشیع شکست میخورد این است که در درون آنها حقیقتی وجود ندارد؛ پس چون فاقد حقیقت هستند به نتیجه نمیرسند.

فرمانده نیروی قدس سپاه اضافه کرد: دلیل موفقیتهای اسلام و ایران نیز همین حقیقت درونی آن است.

وی در ادامه با اشاره به سرانجام حوادث تروریستی در عراق و سوریه تاکید کرد: سرانجام حوادث تروریستی برای طراحان آن شکست و ناکامی خواهد بود؛ مهم انتهای این حوادث است و شما باید انتهای آن را نگاه کنید.

سرلشکر سلیمانی تأکید کرد: تروریستها خود فاقد حقیقتند و به راهکارهایی متوسل میشوند که هرگز در تاریخ، ماندگار، اثرگذار و پیروز نبودهاند.

فرمانده نیروی قدس سپاه تصریح کرد: بسیاری از تندبادها وجود داشتهاند، ولی نتیجه آنها چه شده است؟

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خصوصیات اخلاقی و مدیریتی فرماندهان شهید اظهار کرد: جوهرهی وجودی امام(ره) در وجود فرماندهان شهید ما تبلور یافته بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها