سرلشکر جعفری در جمع خبرنگاران:

تلاش دشمنان برای ایجاد ناامنی در مناطق مرزی کشور ناکام ماند

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: خدا را شاکریم که با وجود تمام سرمایه‌گذاری‌های آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها و برخی دشمنان منطقه‌ای و علی‌رغم برنامه‌ریزی زیاد آنان برای ایجاد ناامنی در مناطق مرزی کشورمان، امنیت در مرزهای ما همچنان برقرار است.
کد خبر: ۳۱۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۶ - 20October 2014

تلاش دشمنان برای ایجاد ناامنی در مناطق مرزی کشور ناکام ماند

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرلشکر «محمدعلی جعفری» فرمانده کل سپاه در حاشیه مراسم بزرگداشت فرماندهان نیروی زمینی سپاه در جمع خبرنگاران با اشاره به حادثه تروریستی در یکی از پاسگاههای مرزی شرق کشور اظهار داشت: مردم بومی منطقه و بسیجیان بلوچ نشان دادند که بهترین مدافع مرزهای ایران اسلامی هستند و این پیروزیها ناشی از راهبرد شهید شوشتری است که در عمل به اثبات رسید.

وی افزود: خدا را شاکریم که با وجود تمام سرمایهگذاریهای آمریکاییها و صهیونیستها و برخی دشمنان منطقهای و علیرغم برنامهریزی زیاد آنان برای ایجاد ناامنی در مناطق مرزی کشورمان، امنیت در مرزهای ما همچنان برقرار است.

فرمانده کل سپاه در ادامه با تأکید بر لزوم وحدت شیعیان و اهل تسنن، به اقدامات وحدتآفرین شهید شوشتری در جنوب شرق کشور اشاره و بیان کرد: شهید شوشتری به اهمیت وحدت کاملاً آگاه بود و جان خود را برای پیشبرد این هدف فدا کرد.

سرلشکر جعفری اقدام شهید شوشتری در بهکارگیری توان قبایل برای ایجاد امنیت در مرزها را یادآور شد و آن را بزرگترین اقدام راهبردی، سردار شوشتری در مرزهای جنوب شرق دانست.

وی افزود: شهید شوشتری با عتماد به مردم امنیت را به آنان سپرد، که این اقدام باعث محبوبیت زیاد شهید شوشتری در بین مردم منطقه شد.

فرمانده کل سپاه فداکاری شهید شوشتری و یاران او را برای برقراری وحدت میان شیعیان و اهل تسنن در جنوب شرق کشور یادآور شد و افزود: این فرماندهان در این زمینه تلاشی شبانهروزی داشتند و در این راه جان خود را فدا کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها