سردار شیخی در گفت و گو با خبرگزاری دفاع مقدس

انتقال مفاهیم دفاع مقدس باید علمی، دقیق و صادقانه انجام شود

معاون هماهنگ کننده پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس گفت: انتقال مفاهیم دفاع مقدس با تاکید مقام معظم رهبری همراه بود که می بایست به صورت علمی، دقیق و صادقانه انجام شود که پیش بینی های لازم برای محقق شدن آن لازم است.
کد خبر: ۱۰۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۳ - 24January 2014

انتقال مفاهیم دفاع مقدس باید علمی، دقیق و صادقانه انجام شود

سردار شیخی معاون هماهنگ کننده پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس در گفتو گو با خبرگزاری دفاع مقدس با بیان اینکه مفاهیم دفاع مقدس باید به صورت علمی به نسل جوان منتقل شود، اظهار داشت: مقام معظم رهبری نیز بر علمی و دقیق بودن این کار تاکید داشتند که برای عملی شدن این موضوع نیز لازم بود با تشکیل یک کار گروه، مباحث به صورت مکتوب درآمده و سپس از طریق اساتید به دانشجویان منتقل شود.

سردار شیخی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه این رشته دانشگاهی توسط وزارت علوم تصویب شده است؛ نیازمند تالیف کتابهای متعدد بودیم که به همین منظور باید متون جدیدی برای این کار آماده شده و در اختیار دانشجویان قرار گیرد تا انتقال مفاهیم دفاع مقدس بدون واسطه انتقال یابد که در همین راستا کتابها و نوشتهها جمع آوری شد.

وی در خصوص رشته ادبیات پایداری در دانشگاهها گفت: این رشته جهت تدریس در مقطع کارشناسی ارشد مصوب شده و در مقطع دکتری نیز در حال بررسی بوده و در دستور کار شورای گسترش قرار دارد تا به تصویب برسد.

نظر شما
پربیننده ها