روزی‌طلب در آیین رونمایی از کتاب "صخره سخت":

عمق توطئه و حجم انبوه دسیسه علیه انقلاب را مکتوب کردیم

کتاب "صخره سخت" نوشته محمدحسن روزی‌طلب، بعد از ظهر امروز در فرهنگسرای رسانه رونمایی شد.
کد خبر: ۱۰۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۳ - 28January 2014

عمق توطئه و حجم انبوه دسیسه علیه انقلاب را مکتوب کردیم

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، آیین رونمایی از کتاب "صخره سخت" نوشتهی محمدحسن روزیطلب با حضور "محمد حسین صفار هرندی" عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و "حسین طلا" نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در فرهنگسرای رسانه برگزار شد.

روزیطلب با اشاره به اینکه این کتاب توسط انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر شده است، گفت: کتاب صخره سخت به بررسی پروندههای امنیتی سال 57 تا 59 میپردازد.

وی افزود: در این کتاب عمق توطئه و حجم انبوه دسیسه علیه انقلاب را مکتوب و تلاش کردیم فعالیت نیروهای انقلابی با وجود اختلاف سلیقهها در مقابله با دسیسههای دشمن بیان شود.

روزیطلب با بیان اینکه یکی از اهداف انتشار این کتاب مبارزه با اسرائیلیات در انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: سعی نویسنده در این کتاب نگارش بر مبنای اسناد بود و اینکه هر آنچه دیدیم و حقایق بازگو شود و تاریخ را منصفانه قضاوت کنیم.

وی با انتقاد از تاریخنگاری در ایران خاطرنشان کرد: حجم تاریخنگاری در خارج به زبان انگلیسی در مقایسه با تاریخنگاری در ایران چند برابر بیشتر است. هنوز یک روزشمار دقیق از انقلاب و دفاع مقدس نداریم و در این کتاب سعی شده تا حدودی این خلاء جبران شود. سعی داریم در ادامه روی موضوع پروندههای امنیتی کار کنیم.

نظر شما
پربیننده ها