سردار دکتر احمدی مقدم در جمع خبرنگاران:

نیروی انتظامی در سال ۹۱ در فروش نفت به دولت کمک کرد

فرمانده ناجا درباره به اختصاص بودجه ۳۰۰ میلیونی از سوی دولت به ناجا اشاره کرد و گفت: این مبلغ خیلی جزئی است، در صورتی که دولت، یک درصد به بودجه ما بیفزاید، مبلغ بودجه ما ۴۵ میلیارد تومان می‌شود که این به ما کمک می‌کند.
کد خبر: ۱۰۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۶ - 30January 2014

نیروی انتظامی در سال ۹۱ در فروش نفت به دولت کمک کرد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "اسماعیل احمدی مقدم" فرمانده انتظامی کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دولت امسال به اعتبارات بودجه سال ۹۲ به ناجا منظمتر عمل کرده است که ما از همکاری دولت جدید در خصوص تامین بودجه نیروی انتظامی تشکر و قدردانی میکنیم.

وی در مورد گزارش تفریغ بودجه و بدهی ۱۸۵ میلیون دلاری ناجا به دولت افزود: این کج سلیقگی بود که ما را در کنار مفسدان اقتصادی قرار دادند. در آن زمان شرایطی پیش آمد تا بتوانیم در فروش نفت به دولت کمک کنیم و رئیس جمهور وقت هم به ما گفت که اگر میخواهید به جای کسری یازده درصدی بودجه خود نفت بفروشید و از این طریق بودجه را تامین کنید.

احمدی مقدم یادآور شد: کار به صورت کاملا قانونی و با مجوزهای رسمی دولت انجام شد و تنها در زمان حسابرسی، از سوی وزیر وقت اقتصاد کمی تعلل شد؛ به جای اینکه در اسفندماه جلسه گذاشته شود در اردیبهشت ماه، این جلسه برگزار شد.

وی گفت: دیوان محاسبات ایراد گرفت که پول سال ۹۱ را نمیتوان در سال ۹۲ پرداخت کرد، اما اکنون در حال رایزنی و توافق با دولت هستیم که این پول جزء بودجه امسال محسوب شود؛ و در زمان تحریمها نباید روشها را برای دشمن افشا کنیم اگرچه دیگر ناجا از آن طریق اقدام به فروش نفت نمیکند.

فرمانده ناجا درباره به اختصاص بودجه ۳۰۰ میلیونی از سوی دولت به ناجا اشاره کرد و گفت: این مبلغ خیلی جزئی است، در صورتی که دولت، یک درصد به بودجه ما بیفزاید، مبلغ بودجه ما ۴۵ میلیارد تومان میشود که این به ما کمک میکند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به کسری ۱۱ درصدی بودجه، گفت: پیش بینی میکنیم امسال این کسری بودجه به ۷ تا ۸ درصد برسد اما ما با امید تا پایان سال جاری برای تحقق آن تلاش میکنیم.

فرمانده ناجا در ادامه با اشاره به طرح مکنا، گفت: پس از اجرایی شدن این طرح کلانتریهای نمونه گواهینامه دریافت میکنند و کل کلانتری مشمول مزایای خدمتی میشود.

احمدی مقدم خاطرنشان کرد: در حال حاضر پلیس در حال تدوین آیین نامهای برای اجرای طرح مکنا در پلیس راهور، آگاهی و مرزبانی است.

نظر شما
پربیننده ها