نرگس آبیار در مراسم اکران شیار ۱۴۳:

هدف حاتمی‌کیا از ساختن «چ» زنده کردن یاد شهدا است

نویسنده و کارگردان فیلم شیار ۱۴۳ با بیان اینکه گرفتن سیمرغ برای حاتمی‌کیا اهمیتی نداشت، گفت: هدف حاتمی‌کیا از ساختن فیلم «چ» زنده کردن یاد شهدا است.
کد خبر: ۱۲۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۱ - 23February 2014

هدف حاتمی‌کیا از ساختن «چ» زنده کردن یاد شهدا است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، نرگس آبیار نویسنده و کارگردان فیلم شیار 143 در مراسم اکران این فیلم در دانشکده علوم پزشکی خطاب به تماشاگران این فیلم گفت: شما قشر فرهیخته جامعه هستید و نظر شما برای من بسیار اهمیت دارد و خیلی خوشحالم که استقبال بینظیر شما را در زمان اکران فیلم میبینم.

وی خاطرنشان کرد: این فیلم مورد استقبال مردمی و رسانهها و منتقدان قرار گرفته است و امیدوارم بتواند در زمان اکران نیز مورد استقبال مردم قرار گیرد.

آبیار در ادامه درباره فیلم «چ» و ابراهیم حاتمیکیا اظهار داشت: فیلم «چ» بسیار خوب ساخته شده است البته حاتمیکیا گرفتن سیمرغ برایش مهم نبود و هدفش زنده نگه داشتن یاد شهدا و احترام به خانواده آنها است.

کارگردان فیلم شیار 143 تصریح کرد: من با ساختن این فیلم میخواستم توجه مردم را به این قسمت از تاریخ کشور یعنی زمان جنگ و سختیهایی که مادران شهید میکشند جلب کنم.

وی در خاتمه افزود: خدا را شاکرم که مادران شهید از من راضی هستند البته این فیلم بسیار ناچیز است و امیدوارم آن را از من بپذیرند.

نظر شما
پربیننده ها