اولین یادواره شهدای تکاب شهداد کرمان برگزار شد

اولین یادواره 8 شهید دهستان تکاب از توابع شهداد کرمان برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۱ - 09March 2014

اولین یادواره شهدای تکاب شهداد کرمان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرمان، اولین یادواره شهدای دهستان تکاب از توابع شهداد کرمان در مسجد جامع این روستا برگزار شد.

در این مراسم "محمد رضا پورابراهیمی" نماینده مردم شهرستانهای کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رشادتهای شهدا در جنگ تحمیلی گفت: عزت و سربلندی امروز کشور ایران به برکت خون همین شهیدان است و ما مدیون خون همه آنها هستیم.

وی افزود: چنانچه امروز در این نظام مقدس از شهدا غافل شویم به آنها خیانت کردهایم و باید جهت ادامه راهشان همواره در مسیر ولایت گام برداریم.

پور ابراهیمی در بخشی دیگر از سخنانش به جهاد اقتصادی اشاره وعنوان کرد: حمایت مردم از این بحث میتواند کمک جدی بکند تا بتوانیم زیرساختهای اقتصادی در کشور را مقاوم کنیم.

وی در پایان یادآور شد: اگر امروزه با روحیه جهاد اقتصادی وهمان ادبیات جنگ و جهادگونه در عرصه اقتصادی حضور پیدا کنیم قطعا موفق خواهیم شد و دشمن را مایوس خواهیم کرد.

لازم به ذکر است بخش تکاب شهداد در دفاع مقدس 8 شهید به نامهای "محمد زمانی"، "عنایت الله سجادی نیا"، "یعقوب مهدی آبادی"، "محمود دولتآبادی"، "حسین کدخدا همت آبادی"، "محمد دولت آبادی"، "اکبر مهدی آبادی" و "ولی الله ابراهیم آبادی" تقدیم انقلاب کرده است.

نظر شما
پربیننده ها