برگزاری جلسه هماهنگی تدوین کتاب خلوت خاطره‌ها 3 در سمنان

جلسه هماهنگی تدوین کتاب خلوت خاطره‌ها 3 روایت زندگی شهدای استان سمنان در سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۴ - 13March 2014

برگزاری جلسه هماهنگی تدوین کتاب خلوت خاطره‌ها 3 در سمنان

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از سمنان، سرهنگ پهلوانی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان سمنان در جلسه هماهنگی تدوین کتاب خلوت خاطرهها 3 در سمنان با اشاره به تاثیرگذاری مناسب و استقبال کم نظیر مردم از کتاب خلوت خاطرهها2 گفت: شهیدان ستارگانی هستند که به فرمایش مقام معظم رهبری میتوان راه را با آنان پیدا کرد.

وی ضمن تقدیر از همراهی و همکاری ستاد کنگره در تدوین و چاپ کتاب خلوت خاطره یک و دو چنین اقداماتی را در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ارزنده یاد کرد و خواستار ادامه این تولیدات شد.

همچنین در این جلسه مقرر شد ستاد کنگره سه هزار شهید استان سمنان نسبت به شناسایی و تکمیل اسامی و اطلاعات شهیدان فرمانده گروهان و رده های همطراز استان سمنان با مشارکت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان اقدام نموده و کار جمع آوری و تدوین در ابتدای سال بعد آغاز گردد.

شایان ذکر است کتاب خلوت خاطرهها1 حاوی زندگی و خاطرات 46 شهید فرمانده گردان استان سمنان است. همچنین کتاب خلوت خاطرهها 2 حاوی اطلاعات تکمیل شده کتاب قبلی است که به روایت زندگی 59 شهید سرافراز استان میپردازد که در تیراژ6000 نسخه در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

نظر شما
پربیننده ها