میثمی در گفت‌وگو با دفاع مقدس:

بازی رایانه‌ای "نفس‌های سوخته" جنایات رژیم صدام علیه مردم ایران را به نمایش می‌گذارد

مدیر عامل استدیو سپید طراحان پارسیان گفت: بازی رایانه‌ای "نفس سوخته" با موضوع دفاع مقدس و جنایات رژیم بعثی عراق در حمله‌های شیمیایی طی دوران 8 سال دفاع مقدس را به تصویر می کشاند.
کد خبر: ۱۵۲۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۶ - 07April 2014

بازی رایانه‌ای

میلاد میثمی مدیرعامل استدیو سپید طراحان پارسیان در گفتوگو با خبرگزاری دفاع مقدس با اعلام خبر ساخت بازی رایانه ای با موضوع دفاع مقدس و جنایات شیمیایی رژیم بعث علیه مردم ایران گفت: بازی رایانهای "نفس سوخته" با موضوع دفاع مقدس و جنایات رژیم بعثی عراق در حملههای شیمیایی طی دوران ۸ سال دفاع مقدس توسط استدیوی سپید طراحان پارسیان در حال انجام است.

میثمی علت ساخت این مجموعه را قربانی بودن کشورمان دانست و اذعان کرد: جمهوری اسلامی ایران یکی از بزرگترین قربانیان سلاحهای شیمیایی است که میبایست با ابزارهای رسانهای مختلف این امر را به گوش جهانیان رساند و جنایاتی که علیه این ملت در دوره هشت سال دفاع مقدس صورت گرفته را توسط رسانههای نوین و پرطرفدار برای جهانیان ترسیم و به تصویر بکشد.

مدیرعامل استدیو سپید طراحان پارسیان گفت: در این راستا بازی رایانهای "نفس سوخته" با موضوع جنایات شیمیایی صورت گرفته علیه جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس طراحی و در حال حاضر مراحل پایانی تولید خود را سپری میکند.

وی خاطر نشان کرد: در این بازی رایانهای سعی شده است مظلومیت قربانیان شیمیایی به تصویر کشیده شده و حامیان رژیم جنایتکار بعث به نسل جوان معرفی کردد.

میثمی افزود: ضمنا نسخه برون مرزی این بازی در مرحله بعدی تولید خواهد شد تا صدای مظلومیت قربانیان و مصدومین سلاحهای شیمیایی علی الخصوص شهدا و جانبازان شیمیایی ایران اسلامی به جامعه بین الملل نیز رسانده شود.

مدیرعامل استدیو سپید طراحان پارسیان در پایان اعلام کرد: این محصول با سرمایه گذاری بخش خصوصی و به همت هنرمندان و متخصصین ایرانی طراحی و در حال تولید میباشد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ش
|
-
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
0
0
چه جالب ،میشه اطلاعات بیشتری بدین
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار