آخرین آمار فروش "چ" و "معراجی‌ها"

مدیر دفتر پخش فیلمیران گفت: فیلم سینمایی "چ" در ۴۵ سینمای کل کشور یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان و فیلم سینمایی "معراجی‌ها" در ۷۵ سینمای تهران و شهرستان، چهار میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان فروش داشته‌اند.
کد خبر: ۱۵۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۳ - 11April 2014

آخرین آمار فروش

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "امیر قطبی" مدیر دفتر پخش فیلمیران درباره آخرین وضعیت فروش "چ" به کارگردانی "ابراهیم حاتمیکیا" گفت: این فیلم تا روز پنجشنبه ۲۱فرودین ماه در ۴۵ سینمای تهران و شهرستان یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان فروش داشت.

وی ادامه داد: فروش فیلم "چ" در سینمای شهرستانها ۴۵۰ میلیون تومان و در سینماهای تهران ۷۲۰ میلیون تومان بوده است.

فیلم سینمایی "چ" آخرین ساخته ابراهیم حاتمیکیا است که هشت سیمرغ بلورین را از جشنواره سی و دوم فیلم فجر دریافت کرده است. فریبرز عرب نیا، مریلا زارعی، سعید راد، مهدی سلطانی سروستانی، بابک حمیدیان و امیررضا دلاوری در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

مدیر دفتر پخش فیلمیران درباره آخرین وضعیت استقبال مخاطبان از "معراجیها"ی "مسعود دهنمکی" نیز  گفت: فیلم سینمایی "معراجیها" هم تا پنجشنبه شب ۲۱ فرورین ماه در مجموع ۷۵ سینمای کل کشور، چهار میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان فروش داشته است.

قطبی درباره این فروش خاطرنشان کرد: فروش فیلم سینمایی "معراجیها" در شهرستانها ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و فروش تهران یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان بوده است و همچنان مخاطبان شهرستانی این فیلم، از تعداد مخاطبان تهرانی بیشتر هستند.

"معراجیها" پنجمین فیلم بلند سینمایی مسعود ده نمکی است که مانند فیلمهای قبلیاش با فروش خوبی روبرو بوده و با موضوع دفاع مقدس ساخته شده است.

نظر شما
پربیننده ها