علی لاریجانی در مجلس:

دولت پاکستان زمینه آزادی پنجمین مرزبان را فراهم کند

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دولت پاکستان باید پاسخگو باشد و هرچه سریع‌تر زمینه‌ی آزادی پنجمین مرزبان ایران را فراهم کند.
کد خبر: ۱۵۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۸ - 08April 2014

دولت پاکستان زمینه آزادی پنجمین مرزبان را فراهم کند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "مهدی کوچکزاده" نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز در اخطاری با استناد به اصل ۵۳ قانون اساسی، اظهار کرد: از جان برکفان سپاه و غیورمردان ارتش نجیب جمهوری اسلامی ایران که در تامین امنیت مرزها جان خودشان را در کف گرفتهاند و برای ملت ما امنیت را به ارمغان میآورند، تقدیر و تشکر میکنم.

وی افزود: به عنوان نماینده ملت ایران درخواست جدی دارم که سپاه عزمی را که از ابتدا داشته و امروز هم دارد تا پایان به تعقیب بیوقفه تروریستهای کافر حفظ کند، این آدمکشان جیشالقتل اعلام کردند که به خاطر تبعیت از علمای اسلام گروگانها را آزاد کردند ولی ما میگوییم که علمای اسلام اصلا دستور گروگانگیری نمیدهند که بعدا دستور آزادی آنان را بدهند.

وی تصریح کرد: ما میگوییم که علمای اسلام اصلا فرمان قتل یکی از ۵ مرزبان را نمیتوانند بدهند که بعدا دستور آزای مابقی را صادر کنند. کسانی که ادعا میکنند به تبعیت از علمای اسلام جنایت کردهاند و بعد از جنایتشان منصرف شدند، دروغ میگویند و به هیچ دین و مذهبی پایبند نیستند.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: سنی و شیعه از ابتدای پیروزی انقلاب در کنار هموطنان خود به فرمان رهبری و ولایت برای حفظ نظام و انقلاب کوشیدهاند و از این پس نیز خواهند کوشید و تنها این آدمکشان زبان زور و سیلی را میفهمند، این شایعات و خزعبلاتی را هم که درست کردهاند که به فرمان این و آن گروگانها را آزاد کردهاند، برای بهرهبرداریهای بعدی سیاسی است، ما دست پاسداران عزیز و ارتشیان غیور را میبوسیم و تقاضا داریم تا روشن شدن وضعیت پنجمین گروگان، با قدرت به دهان آنان بزنند و هیچ عقبنشینی و مسالمتی هم با آنان در کار نباشد.

در ادامه علی لاریجانی رئیس مجلس نیز در پاسخ به تذکر کوچکزاده گفت: بنده هم به نظرم یک تلاش بسیار خوبی در کشور توسط بخشهای امنیتی و وزارت اطلاعات برای آزادی گروگانها انجام شد که از آنها تقدیر و تشکر میکنیم، هم وزارت اطلاعات و هم دیگر دستگاههای امنیتی در این زمینه تلاش کردند البته موضوع باید کاملا بررسی شود که چرا این اتفاق افتاد.

وی همچنین با بیان اینکه دولت پاکستان باید حتما پاسخگو باشد و هرچه سریعتر زمینههای آزادی پنجمین مرزبان ایران را فراهم کند، گفت: در مورد نفر پنجم باید هر چه سریعتر زمینههای آزادی او را هم فراهم کنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار