قائم مقام وزیر کشور:

خبر جدیدی از دانایی‌فر نداریم

قائم مقام وزیر کشور گفت: با جدیت تمام پیگیر وضعیت جمشید دانایی‌فر یکی از ۵ مرزبان ربوده شده توسط گروهک تروریستی جیش‌العدل هستیم ولی تاکنون خبر جدیدی از وی نداریم.
کد خبر: ۱۵۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۵ - 12April 2014

خبر جدیدی از دانایی‌فر نداریم

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "حسینعلی امیری" قائممقام وزیر کشور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران درباره زمان دیدار رئیسجمهور کشورمان با NGOها و تشکلهای مردمی گفت: هنوز زمان مشخصی برای این دیدار تعیین نشده است.
 
وی همچنین درباره تشکیل مجدد خانه احزاب افزود: وزارت کشور بستر و زمینه لازم را برای فعالیت دوباره این خانه فراهم کرده است و ما منتظر هستیم که مجمع عمومی خانه احزاب انتخابات را برگزار و این تشکل دوباره فعالیت خود را آغاز کند.
 
امیری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اختلافنظرهایی میان احزاب اصولگرا و اصلاحطلب در مجمع عمومی خانه احزاب وجود دارد انتظار است که این تشکلهای سیاسی با حفظ تفاوتها و اختلافنظرها، یکدیگر را تحمل و با هم توافق کنند و زمینه تشکیل هر چه سریعتر خانه احزاب را فراهم نمایند.
 
سخنگوی وزارت کشور درباره آخرین وضعیت جمشید داناییفر یکی از ۵ مرزبان ربوده شده توسط گروهک تروریستی جیشالعدل اظهار داشت: ما با جدیت تمام پیگیر این موضوع هستیم ولی تاکنون خبر جدیدی از وی نداریم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار