در بیانیه ۲۰۷ نماینده مجلس مطرح شد؛

ملت ایران در روز قدس خیانت برخی سران عرب در هم‌پیمانی با آمریکا را برملا می‌کند

نمایندگان مجلس با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند ملت مسلمان ایران بار دیگر همراه با سایر آزادی‌خواهان جهان در روز قدس حمایت خود را از ملت فلسطین اعلام و خیانت برخی سران عرب در هم‌پیمانی با آمریکا و رژیم صهیونیستی را برملا خواهد کرد.
کد خبر: ۱۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۳ - 30July 2013

ملت ایران در روز قدس خیانت برخی سران عرب در هم‌پیمانی با آمریکا را برملا می‌کند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، 207 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مناسبت آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که به نام روز قدس نامگذاری شده است، بیانیهای صادر کردند.

متن کامل این بیانیه که محمد دهقان عضو هیئت رئیسه مجلس آن را قرائت کرد، به شرح ذیل است:
بسمالله الرحمن الرحیم
 
روز قدس یادآور فریاد بلند امام خمینی (ره) در برابر آمریکا و مولود نامشروع آمریکا و انگلیس یعنی رژیم جعلی صهیونیستی است. روز قدس روز اسلام و روز خیزش حقطلبان علیه جنایتکاران تاریخ است.
 
روز قدس، روز مستضعفان عالم علیه مستکبران است. روز قدس روز فریاد مظلومیت ملتی است که با خون فرزندان خود پرده از چهره کریه صهیونیست جنایتکار، آمریکا و همپیمانان آنها برداشت و ادعاهای مزورانه دموکراسی و  حقوق بشر به انساندوستی را پوچ و بیمعنا جلوه داد.
 
ملت بزرگ ایران در طول سالهای متوالی، ندای رهبر کبیر و فقیه خود امام خمینی (ره) و ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنهای را اجابت کرد و با پافشاری در دفاع از مظلومان فلسطین، اوج مظلومیت این مردم بیپناه و اوج سبوعیت جریان صهیونیستی- آمریکایی این رژیم اشغالگر را آشکار ساخت.
 
ایستادگی و مقاومت حزب الله لبنان و حماس و جهاد اسلامی در برابر رژیم صهیونیستی و حمایت علنی ملت ایران از جریان مقاومت، از یک سو زمینه بیداری اسلامی و خروش مسلمانان و آزادیخواهان را علیه آمریکا و اسرائیل فراهم ساخت و از سوی دیگر پایههای این رژیم جعلی را لرزاند و منافع آمریکا را در منطقه به خطر انداخت.
 
ملت مسلمان ایران بار دیگر همراه با سایر مسلمانان و آزادیخواهان جهان  در روز قدس به پا خواهد ایستاد و حمایت خود را از ملت فلسطین و سایر ملل مسلمان اعلام خواهد نمود و توطئههای آمریکایی- صهیونیستی در سوریه، مصر و تونس و خیانت برخی سران عرب در همپیمانی با آمریکا و اسرائیل را بر ملا خواهد داشت.
نظر شما
پربیننده ها