قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید:

۱۷ هزار شهید ترور در کشور وجود دارد

قائم مقام نماینده ولی‌فقیه بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه ایران ۱۷هزار شهید ترور دارد، گفت: متاسفانه با این وجود دنیا با بی انصافی ایران را متهم به حمایت از تروریسم می‌کند.
کد خبر: ۱۵۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۳ - 13April 2014

۱۷ هزار شهید ترور در کشور وجود دارد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجت الاسلام و المسلمین "حبیب الله حسنی" قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار با استاندار خراسان جنوبی، اظهار کرد: خانوادههای معظم شاهد و ایثارگر به یقین و باوری رسیدهاند که حاضر میشوند تمام دارایی خود را برای حفظ نظام هدیه کنند.

وی با بیان اینکه ایران ۱۷هزار شهید ترور دارد، افزود: متاسفانه با این وجود دنیا با بیانصافی ایران را متهم به حمایت از تروریسم میکند.

استاندار خراسان جنوبی نیز در این دیدار گفت: مسئولان هرچه برای خدمت به خانواده شهدا کار کنند باز هم مدیون خون شهدا هستند.

وجه الله خدمتگزار افزود: شهیدان نمونههای بارز از خودگذشتگی و ایثار هستند.

وی با اشاره به برکات حضور خانوادههای شهدا در جامعه، تصریح کرد: هنوز هم اگر نظام به حضور خانوادههای شهدا در عرصههای مختلف نیاز داشته باشد، ایشان با تمام وجود حاضر هستند از تمام هستی خود برای حفظ نظام و انقلاب بگذرند.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه خانواده شهدا به دیگران درس زندگی و ایثار میدهند، تصریح کرد: مسئولان با دیدار از خانواده شهدا از آنها روحیه خدمت میگیرند.

نظر شما
پربیننده ها