کمیته عالی انتخابات عراق

بیش از ۱۲ میلیون نفر در انتخابات پارلمانی عراق رای دادند

کمیته عالی انتخابات عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که در انتخابات پارلمانی این کشور ۱۲ میلیون و ۱۰۱ هزار نفر (حدود ۶۰ درصد از واجدین شرایط) رای دادند.
کد خبر: ۱۷۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۶ - 01May 2014

بیش از ۱۲ میلیون نفر در انتخابات پارلمانی عراق رای دادند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از شبکه المیادین، کمیته عالی انتخابات عراق دقایقی پیش از حضور حدود 60 درصد از واجدین شرایط در انتخابات امروز پارلمانی خبر داد.
 
کمیته عالی انتخابات عراق در بیانیه ای اعلام کرد که در انتخابات پارلمانی این کشور 12 میلیون و 101 هزار واجد شرایط رای دادند.
 
مسئولان کمیسیون انتخابات عراق در حضور نماینده اتحادیه عرب و سفیر انگلیس در مصاحبه مطبوعاتی با خبرنگاران در بغداد اعلام کردند که از مجموع 20 میلیون و 432 هزار نفر از واجدین شرایط برای شرکت در انتخابات پارلمانی عراق، بیش از 12 میلیون نفر در انتخابات امروز رای خود را در صندوقهای رای انداختند.
 
شمارش آراء انتخابات پارلمانی عراق و شوراهای استانی اقلیم کردستان از ساعت 6 بعد از ظهر به وقت بغداد بلافاصله پس از پایان رای گیری آغاز شد.
 
"مقداد الشریفی"، رئیس اداره انتخابات در کمیته عالی مستقل انتخابات عراق در نشست خبری در بغداد که حدود سه ساعت بعد از بسته شدن مراکز رای گیری صورت گرفت گفت: درصد مشارکت نسبت به ثبت نام واجدین رای حدود شصت درصد بوده است.

الشریفی افزود: این میزان برخی از مناطق را شامل نمی شود و این یعنی درصد اعلام شده نهایی نیست و ما منتظر دریافت آمار و ارقام برخی مناطق هستیم.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار