حجت الاسلام صمدی آملی:

انتقال ارزش‌های دفاع مقدس سبب تحول نسل جوان جامعه می‌شود

یکی از اساتید حوزه و دانشگاه گفت: انتقال ارزش‌های دفاع مقدس سبب تحول نسل جوان جامعه می‌شود و بازماندگان دفاع مقدس باید خلوص و صفای جبهه‌ها را به جامعه انتقال دهند.
کد خبر: ۱۷۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۹ - 03May 2014

انتقال ارزش‌های دفاع مقدس سبب تحول نسل جوان جامعه می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری، حجت الاسلام "داود صمدی آملی" استاد حوزه و دانشگاه و یادگار هشت سال دفاع مقدس، در گردهمایی بزرگ رزمندگان گردان یا رسول الله (ص) و نخستین سالگرد شهادت سردار شهید حاج "علی امانی" که در روستای هندوکلا از توابع بخش دابودشت شهرستان آمل برگزار شد با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر، گفت: شهدا از اولیاء الله بوده که مقام ارزنده و والایی دارند.

وی با اشاره به اینکه برخی شبهاتی وارد میکنند که چرا این طوری و آن طوری جنگ شده است، بیان داشت: تا کسی وارد میدان نشود نمیتواند شرایط میدان را درک کند.

یادگار هشت سال دفاع مقدس با تاکید بر اینکه نیروهای عراقی با آموزش و تجهیزات کامل به جنگ با ما آمدند، خاطرنشان کرد: نیروهای ما بدون آموزشی خاص و با قدرت عشق و ایمان به میدان آمدند.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه لطف خداوند متعال نقش ارزندهای در افتخارآفرینی رزمندگان داشت، افزود: رزمندگان ما با کمترین امکانات به نبرد پرداختند و ما باید عملیات میکردیم تا از دشمن مهمات بگیریم و بر علیه آنها استفاده کنیم.

حجت الاسلام صمدی آملی، تصریح کرد: سرمایههای بسیاری در بین ما هستند که هر کدام اندوختهای از جنگ هستند که باید به درستی از این بزرگواران استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه رشادت برخی از رزمندگان به گونهای بود که ترس هراس از رویارویی با آنان را داشت، گفت: در برابر سفره گستردهای قرار داریم که باید به نحو مطلوبی از آن استفاده کنیم.

استاد حوزه و دانشگاه، بیان داشت: جوانان باید نزد مطلعین از جنگ آمده تا بدانند رزمندگان ما با چه مظلومیت و غربتی به دفاع از این کشور میپرداختند.

یادگار هشت سال دفاع مقدس با تاکید بر اینکه انتقال ارزشهای دفاع مقدس سبب تحول نسل جوان میشود، تصریح کرد: بازماندگان دفاع مقدس باید خلوص و صفای جبههها را به جامعه انتقال دهند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار