حجت الاسلام رئیسی عنوان کرد

اراده جدی دستگاه قضا برای برخورد با فتنه‌گران/ امروز فتنه‌گران جز رسوایی چیزی ندارند

معاون اول قوه قضائیه با تاکید بر اینکه امروز فتنه‌گران جز رسوایی چیزی ندارند، گفت: دستگاه قضا اراده جدی برای برخورد با فتنه دارد.
کد خبر: ۱۷۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۸ - 03May 2014

اراده جدی دستگاه قضا برای برخورد با فتنه‌گران/ امروز فتنه‌گران جز رسوایی چیزی ندارند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجتالاسلام والمسلمین "سید ابراهیم رئیسی" معاون اول رئیس قوه قضائیه در حاشیه آیین سی و پنجمین سالگرد شهادت شهید مطهری و بزرگداشت هفته عقیدتی و سیاسی که به همت سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران برگزار شد، در گفتوگو با فارس با اشاره به اینکه دستگاه قضا اراده جدی برای برخورد با فتنه داشته و همواره این اراده ادامه دارد، اظهار داشت: قوه قضائیه تردیدی برای مقابله با فتنهگران در خودش راه نمیدهد.

وی با بیان اینکه مردم عزیز ما اراده دستگاه قوه قضائیه را در برخورد با فتنه هم در گفتار و هم در رفتار دیدهاند، گفت: دستگاه قضا در برخورد با فتنه بسیار مصمم است و امروز بعد از گذشت این ایام برای همه این امر ثابت شده است.

معاون اول قوه قضائیه افزود: امروز که پردهها کنار زده شده است، بر همگان مشخص شده که جریان فتنه چگونه بوده است و خداوند متعال به حرمت بصیرت آفرینی رهبر معظم انقلاب و به حرمت بصیرت مردم نقشه فتنهگران نقش بر آب شده است و ملت ما توانستند بهجای آنکه خدای ناکرده خللی در انقلاب و ارزشهای نظام بهوجود بیاید راه خودشان را ادامه دهند.

رئیسی بیان داشت: امروز جز رسوایی برای فتنهگران چیزی از آن حادثه باقی نمانده است و نسبت به برخورد دستگاه قضا با فتنه ۸۸ هیچ تردیدی وجود ندارد.

وی در ادامه مواضع رئیس قوه قضائیه را ستودنی دانست و گفت: هم مواضع آیتالله آملی لاریجانی و هم مواضع مسئولان مختلف قضایی کاملاً قابل رصد کردن است که امروز قوه قضائیه برای برخورد با فتنهگران هیچ تردید ندارد.

نظر شما
پربیننده ها