صبح امروز صورت گرفت

تشییع پیکر شهید "حمیدرضا اولیایی" در جهرم

پیکر شهید حمیدرضا اولیایی از شهدای اخیر تفحص شده با حضور مردم شهیدپرور جهرم تشییع و در گلزار شهدای فردوس این شهرستان به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۱۷۹۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۱ - 03May 2014

تشییع پیکر شهید

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، همزمان با سالروز شهادت امام علی نقی(ع) پیکر شهید "حمیدرضا اولیایی" که در عملیات اخیر تفحص در منطقه فاو کشف شده بود صبح امروز با حضور خیل عظیم مردم شهیدپرور شهر دارالمومنین، مسئولان استانی و محلی تشییع و در جوار دوستان همرزم خود در گلزار شهدای فردوس این شهرستان به خاک سپرده شد.

شب گذشته نیز مراسم وداع با این شهید تازه تفحص شده در راستای برگزاری یادواره شهدای محله سنان جهرم برگزار و از مقام این شهید گرانقدر و 35 شهید این محله تجلیل شد.

همچنین مراسم وداع با شهید اولیایی در روزهای اخیر توسط بسیج دانشجویی و دانش آموزی جهرم در دانشگاهها و مدارس این شهرستان برگزار شد.

مجلس یادبود شهید حمیدرضا اولیایی عصر امروز در مسجد قبله جهرم برپا میشود.

این شهید والامقام که متولد شهرستان جهرم و از لشکر 33 المهدی (عج) این شهرستان به جبهه اعزام شده بود روز 24 دی ماه 64 و در عملیات والفجر 8 در منطقه عملیاتی فاو به شهادت رسید.

شهید اولیایی، از نیروهای گردان تخریب لشکر المهدی(عج)، متولد روز نخست اردیبشهت ماه 44 است که پیکر مطهرش 49 سال بعد از روز تولدش به جهرم منتقل شد.

نماز بر پیکر این شهید والامقام توسط حجتالاسلام دژکام، امام جمعه جهرم اقامه شد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کانون بصیرت مبارک آباد
|
-
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
0
0
شهدا مایه رحمت اند.
شادی روحشان صلوات
نظر شما
پربیننده ها