صبح امروز

پیکر مطهر شهدای گمنام وارد بوشهر شدند

پیکر مطهر سه شهید سرافراز هشت سال دفاع مقدس از طریق فرودگاه بوشهر وارد این شهر شد و مورد استقبال رسمی مسئولان و مردم شهید پرور استان بوشهر قرار گرفت.
کد خبر: ۱۸۰۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۲ - 04May 2014

پیکر مطهر شهدای گمنام وارد بوشهر شدند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، پیکرهای سه شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس که در عملیاتهای بدر و والفجر هشت در جزیره مجنون و فاو به شهادت رسیدهاند صبح امروز وارد بوشهر شدند و مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، معاونین استاندار و قشرهای مختلف مردم شهید پرور بوشهر قرار گرفت.

 مدیرکل حفظ اثار و نشرارزشهای دفاع مقدس استان بوشهر گفت: پیکر یکی از این سه شهید جایگزین شهید بهروز صبوری که با مشخص شدن هویت وی به تهران منتقل شد در دانشگاه خلیج فارس به خاک سپرده میشود.

احمد موحد با بیان اینکه این شهید ۲۲ ساله در سال ۶۲ در عملیات بدر در جزیره مجنون به شهادت رسیده است. گفت: پیکر مطهر این شهید صبح دوشنبه ساعت ۹ از مقابل فروشگاه رفاه بهمنی تا دانشگاه خلیج فارس بوشهر بر دستان مردم تشییع میشود.

نماینده کمیته جستجوی مفقودین دراستان بوشهر با اشاره به اینکه پیکر مطهر دو شهید دیگر عصر فردا از مصلای جمعه شهروحدتیه تا پارک پارسه این شهر تشییع میشود افزود: این دو شهید ۲۰ و ۲۲ ساله در عملیاتهای بدر در جزیره مجنون و والفجرهشت در فاو به شهادت رسیدهاند.

وی گفت: برنامه شب وداع با شهیدان نیز یکشنبه شب پس ازنماز مغرب و عشا درمسجد توحید بوشهر و دانشگاه خلیج فارس برگزار میشود.

موحد افزود: شب وداع با شهیدان گمنام شهر وحدتیه نیز درتیپ موشکی سلمان و کارخانه سیمان دشتستان برگزار میشود.

وی تصریح کرد: با حضور این سه شهید تعدادی شهدای گمنام دراستان بوشهر به ۸۹ شهید میرسد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار