جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا:

هدف اصلی تکفیری‌ها بر هم زدن اتحاد بین مسلمانان است/ مرزبانان سراوان مظلومانه به شهادت رسیدند

جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا با اشاره به شهادت جمعی از مرزبانان ایرانی در سراوان گفت: سراوان یک حکایت ناگهانی نبود، بلکه یک جریان ادامه‌دار در عرصه مبارزه حق و باطل بوده و هدف اصلی آن برهم زدن اتحاد بین مسلمانان است.
کد خبر: ۱۸۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۶ - 08May 2014

هدف اصلی تکفیری‌ها بر هم زدن اتحاد بین مسلمانان است/ مرزبانان سراوان مظلومانه به شهادت رسیدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "محمدجواد زاده کمند" جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در ششمین جشنواره حضرت علیاکبر(ع) و جوان سرباز اظهار کرد: نیروی انتظامی بیش از 13 هزار شهید تقدیم این نظام کرده است که از این تعداد بیش از 7500 نفر سرباز هستند.
 
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سراوان اذعان کرد: این افراد مردانه ایستادند و مظلومانه به شهادت رسیدند، آن هم به دست جریانی که در زمان پیامبر آن حضرت را آزردند و بر روی فرزندانش تیغ کشیدند و حالا بعد از 14 قرن در قالب جریان تکفیری و سلفی بر روی فرزندان ایران و جمهوری اسلامی اعم از شیعه و سنی که برای دفاع از کیان جمهوری اسلامی تلاش میکنند، شمشیر میکشند.
 
وی ادامه داد: سراوان یک حکایت ناگهانی نبود، بلکه یک جریان ادامه دار در عرصه مبارزه حق و باطل است؛ و هدف اصلی آن برهم زدن اتحاد بین مسلمانان  و بالاترین خدمت را به دشمنان اسلام کرده است. ما وظیفه داریم راه این  شهدا را ادامه دهیم و برای حفظ  وحدت مسلمانان تلاش کنیم.
 
زادهکمند به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: ایشان بر این تاکید دارند که باید وصیتنامه و سیره شهدا را بخوانید و ببینید که چگونه شهدا یک شبه ره صد ساله را طی کردند.
 
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا خاطرنشان کرد: ما وظیفه داریم با خواندن وصیتنامه و سیره شهدا از خودگذشتگی، استقامت در برابر مشکلات، سادهزیستی، عبادت و اطاعت خدا، تکلیفمداری و مسئولیتپذیری، عمل مجاهدانه، تلاش عاشقانه و تعهد و وظیفهشناسی را یاد بگیریم.
 
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا تصریح کرد: امروز سربازان جان بر کف نقش ویژهای در ایجاد امنیت و نظم و انضباط اجتماعی در کشور دارند و توفیق سربازان ناجا برای خدمت به مردم و کشور، با عنایت به ماهیت و نوع مأموریتی که با خدمات شبانهروزی در عرصههای مختلف دارند یقیناً بیش از سایر نیروهای مسلح است.
 
زادهکمند ادامه داد: امروز دشمنان اسلام بویژه استکبار جهانی تلاش میکنند تا جوانان را هدف قرار دهند و این به علت تاثیرگذاری جوانان است؛ چرا که جوانان میتوانند ایرانی مقتدر، آزاد و آباد رابسازند.
 
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا خاطرنشان کرد: امروز در همه عرصهها اگر توفیقی حاصل شده ناشی از همت جوانان بوده است و بدون جوانان کسب این توفیقات برای کشور میسر نیست.
 
لازم به ذکر است در این مراسم از خانواده شهدای سراوان تقدیر شد. اسامی این شهدا عبارتند از سرباز شهید سید علی صیادت، شهید امین عبارشی، شهید امید پارداد، شهید محمد سلیمانی، شهید محمد صادقی نژاد، شهید مهدی عارفی، شهید حامد عبدالهی شورجه، شهید محمد قرایی، شهید حمید لزکی، شهید احمد لنگری و شهید مسعود معصومی اکبرآبادی.

نظر شما
پربیننده ها