مدیرکل اینترپل ناجا:

خاوری در کاناداست/ پیگیر دستگیری او هستیم

مدیرکل اینترپل ناجا گفت: طبق آخرین اخبار دریافتی از پلیس کانادا، خاوری در آن کشور حضور دارد.
کد خبر: ۱۸۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۷ - 08May 2014

خاوری در کاناداست/ پیگیر دستگیری او هستیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، سرهنگ مسعود رضوانی، مدیرکل اینترپل ناجا در حاشیه ششمین جشنواره حضرت علیاکبر(ع) و جوان سرباز در جمع خبرنگاران، گفت: متهمی که در پرونده فساد بزرگ نقش داشت دستگیر شد و به ایران منتقل شد.

مدیرکل اینترپل ناجا گفت: بر اساس حکم قضایی صادر شده و وظیفه پلیس اینترپل ما پیگیر پرونده شدیم و مسئولیت دستگیری و استرداد به پلیس بینالملل داده شد.

رضوانی خاطرنشان کرد: با استفاده از ابزارهایی که در اختیار پلیس اینترپل قرار داشت و هماهنگیهای مختلفی که در حوزههای قضایی و پلیسی در حوزه بینالملل انجام شد اعلان قرمز صادر و متهم مرتبط با پرونده بزرگ فساد مالی توسط پلیس امارات دستگیر شد.

وی گفت: این متهم در مقطعی میخواست به کانادا برود که با هماهنگی با مقامات قضایی و پلیسی امارات مانع از این شدیم؛ البته این متهم یک بار در امارات دستگیر شد و با گذاشتن وثیقه آزاد شد که با پیگیریهای کنسولگری سفارت ایران، پلیس اینترپل و هماهنگی قضایی و پلیسی با مقامات اماراتی این فرد دستگیر شد و صبح دیروز یعنی 17 اردیبهشت تحویل مقامات ایرانی شد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر وضعیت خاوری، گفت: ما با پلیس اینترپل کانادا مذاکره و گفتوگو کرده و مدارک خود در خصوص خاوری را ارسال کردهایم و با پیگیری و جدیت پرونده را دنبال میکنیم و براساس آخرین خبر دریافتی میدانیم که خاوری در کاناداست.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار