جشن پدران آسمانی در کرمان برگزار شد

همزمان با سالروز ولادت امام علی(ع)، جشن پدران آسمانی با حضور پرشور فرزندان شهدا و خانواده آنان در گلزار شهدای کرمان برگزار شد.
کد خبر: ۱۸۹۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۷ - 14May 2014

جشن پدران آسمانی در کرمان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرمان، جشن پدران آسمانی به مناسبت میلاد امام علی(ع) و روز پدر و به یاد پدران شهید دوران دفاع مقدس شامگاه سه شنبه در محل گلزار شهدای کرمان برگزار شد.
 
در این مراسم "علیرضا رزم حسینی" استاندار کرمان با تبریک ولادت باسعادت امیرالمومنین(ع) و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا گفت: ما هرچه داریم از خون شهدا و خانواده معظم آنان است و قطعا دعای خانواده شهدا تاثیر بسزایی در موفقیت مسوولان و خدمتگزاران مردم در مسیر توسعه و آبادانی دارد.
 
استاندار کرمان در ادامه شرایط داخلی و بین المللی را برای رشد اقتصادی کشور مناسب دانست و افزود: امیدواریم شرایطی پیش آید که همه مردم امسال و سالهای آینده از طراوت اقتصادی برخوردار شوند.
 
رزم حسینی تصریح کرد: بستر لازم برای توانمندسازی اقشار مختلف جامعه و فضای کسب و کار فراهم شده است و مردم از این فضا بهرهمند خواهند شد و شرایط لازم برای ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی به تدریج فراهم میشود.
 
در ادامه این مراسم رشیدی نژاد، رییس دانشگاه پیام نور کرمان ضمن رونمایی از سایت اینترنتی گنجینه نور، گفت: سایت گنجینه نور توسط دانشگاه پیام نور و با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان راه اندازی شده و برای نامگذاری این سایت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که هر آنچه در هشت سال دفاع مقدس روی داده گنجینهای است که هنوز به عمق آن دست نیافتهایم، تاسی گرفته شده است. 

وی افزود: سایت گنجینه نور مجموعهای مربوط به شهدای دفاع مقدس شامل تصاویر، زندگی نامه، وصیت نامه، خاطرات اعضای خانواده و همرزمان شهیدان و آثار هنری و ادبی شهداست که با راه اندازی این سامانه و اعلام آمادگی دانشجویان یک ارتباط آسمانی بین دانشجویی که تاریخ تولدش با تاریخ شهادت شهید نزدیک است رخ میدهد.
 
در ادامه این مراسم فرزندان شهدا طی اقدامی نمادین، هدایایی را که برای پدران شهید خود تهیه کرده بودند که به کمیته امداد تحویل تا این هدایا میان نیازمندان توزیع شود.

همچنین پیاده روی خانوادگی از ساعت 18 از محل تخت دریا قلی بیگ به سمت گلزار شهدا برگزار و به 40 نفر از شرکت کنندگان در این پیاده روی خانوادگی هدایایی اهدا شد.

نورافشانی، غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا، مولودی خوانی، اجرای برنامههای فرهنگی و هنری، برپایی نمایشگاه و ایستگاه صلواتی از دیگر برنامههای جنبی جشن پدران آسمانی در کرمان بود.
نظر شما
پربیننده ها