اطلاعیه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان بمناسبت سالروز فتح خرمشهر

آزادسازی خرمشهر فصل به یاد ماندنی از حماسه آفرینی مردان آسمانی است

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان بمناسبت سالروز فتح خرمشهر، اطلاعیه‌ای صادر کرد که در آن تاکید شده است: آزادسازی خرمشهر فصل به یاد ماندنی از حماسه آفرینی مردان آسمانی است.
کد خبر: ۱۹۵۸۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۸ - 21May 2014

آزادسازی خرمشهر فصل به یاد ماندنی از حماسه آفرینی مردان آسمانی است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از گرگان، در این اطلاعیه آمده است: سوم خرداد، یادآور دلاورمردی و ایثار شهیدان، استقامت و پایداری ملت غیور ایران، شجاعت و شهامت فرماندهان، از خود گذشتگی رزمندگان اسلام و اوج خدا باوری و خلوص امام شهیدان، خمینی کبیر(ره) است که فرمودند: خرمشهر را خدا آزاد کرد.

این اطلاعیه میافزاید: بی شک آزادسازی خرمشهر یک فصل به یاد ماندنی از حماسه آفرینی مردانی آسمانی است که با توکل به قدرت لایزال الهی پای به عرصه جهاد نهاده و با تأسی از آموزههای عاشورایی سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و برگرفته از تعالیم اسلام ناب محمدی(ص) حماسهای جاودان را رقم زدند.

همچنین در این اطلاعیه آمده است: امروز نیز هوشیاری فرزندان این مرز و بوم به رهبری و زعامت رهبر فرزانه انقلاب توطئههای استکباری و صهیونیستی علیه ایران اسلامی را نقش بر آب کرده و در سایه وحدت و یکدلی در برابر تمامی زیاده خواهان و زورگویان جهان همچون دژی مستحکم خواهند ایستاد تا همانند گذشته حریم مقدس جمهوری اسلامی ایران و دستاوردهای گرانبهای آن از تجاوز اهریمنان مصون بماند.

این اطلاعیه خاطرنشان میکند: سوم خرداد یک حماسه ملی است. لذا پاسداشت فتح خرمشهر در گرو پاسداشت حضور مردم در همه صحنههاست. بی تردید در سال جاری ملت شریف، شهید پرور و ولایتمدار ایران اسلامی به ندای رهبر و مقتدایشان حضرت آیت الله العظمی امام خامنهای لبیک گفته و با عزم ملی و مدیریت جهادی، بار دیگر سیلی محکمی به استکبار جهانی و ایادی آن در منطقه و داخل کشور خواهند زد.

در پایان آمده است: لذا ضمن گرامیداشت یاد، نام و خاطره رزمندگان اسلام، شهدای گرانقدر و ایثارگران عزیز، سالروز این حماسه ارزشمند را به آحاد مردم ولایی و مومن استان گلستان تبریک و تهنیت عرض نموده و سلام و درود به روح متعالی امام خمینی(ره) و همه شهیدانی که در مسیر حفظ اسلام جان خود را تقدیم نمودند، میفرستیم.

نظر شما
پربیننده ها