مرادی نیا خواستار شد

برگزاری جایزه کتاب سال امام خمینی(ره)

نویسنده کتاب "خاندان امام خمینی (ره)" پیشنهاد برگزاری جایزه‌ای با نام امام خمینی (ره) را در حوزه کتاب داد و گفت: جایگاه جایزه کتاب سال امام خمینی (ره) در حوزه فرهنگ را خالی می‌بینم.
کد خبر: ۲۲۰۵۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۷ - 21June 2014

برگزاری جایزه کتاب سال امام خمینی(ره)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، محمدجواد مرادی نیا نویسنده دو کتاب «خاندان امام خمینی (ره)» و «خاندان امام خمینی به روایت اسناد» در مراسم رونمایی این دو کتاب، به معرفی آثار خود پرداخته و اظهار کرد: کتاب نخست در سه فصل نوشته شده است.

 وی افزود:فصل اول به خاندان پدری امام خمینی، فصل دوم به خاندان مادری امام خمینی و فصل سوم به پدر و مادر و خانواده امام خمینی می پردازد.

مرادی نیا هدف از تالیف این کتاب را ثبت و ضبط اسناد پدری امام (ره) عنوان کرد.

وی گفت: کتاب دوم نیز شامل اسنادی است که تاکنون منتشر نشده است و می تواند مورد استفاده پژوهشگران و تاریخ نگاران قرار گیرد.

مرادی نیا در این مراسم پیشنهاد داد جایزه ای با نام امام خمینی (ره) را در حوزه کتاب داد و گفت: جایگاه یک جایزه ارزشمندی چون جایزه کتاب سال امام خمینی (ره) را خالی می بینم. امید است از این پس نهادی چون نهاد جایزه کتاب سال امام خمینی (ره) تاسیس شود تا به برترین کتابی که در سال پیرامون بنیانگذار انقلاب اسلامی نوشته می شود تعلق گیرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار