مدیر کل منابع انسانی و تحول اداری سازمان بازرسی کشور:

عمده تخلفات دستگاه‌های اجرایی ناشی از عدم آگاهی است

مدیر کل منابع انسانی و تحول اداری سازمان بازرسی کل کشور گفت: بخش عمده‌ای از تخلفات و جرایم دستگاه‌های اجرایی، ناشی از عدم آگاهی است، که با دادن اطلاعات صحیح به سازمان‌ها می‌توان زمینه کاهش تخلفات در سازمان‌های اداری کشور را فراهم کرد.
کد خبر: ۲۲۱۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۸ - 22June 2014

عمده تخلفات دستگاه‌های اجرایی ناشی از عدم آگاهی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، «محمد صنایع» مدیر کل منابع انسانی و تحول اداری سازمان بازرسی کل کشور در دومین همایش سراسری مدیران آموزشی سازمانها و دستگاههای اجرایی با بیان اینکه آموزش میتواند راه نظارت در کشور را هموار کند، اظهار کرد: یکی از مهمترین کارها، آگاهسازی مدیران دستگاههای اجرایی است که مشکلات را در نظارت بر کشور هموار میکند.

وی ادامه داد: بخش عمدهای از تخلفات و جرایم دستگاههای اجرایی ناشی از عدم آگاهی است، که با دادن اطلاعات صحیح به سازمانها میتوان زمینه کاهش تخلفات در سازمانهای اداری کشور را فراهم کرد.

 مدیر کل منابع انسانی و تحول اداری سازمان بازرسی کشور اذعان کرد: در دوسال اخیر به دستاوردهایی رسیدهایم که یکی از آنها ظرفیت بالا در نیروی انتظامی است، که این نیرو می تواند در سازمان بازرسی به کل کشور کمک کند.

صنایع در پایان با بیان اینکه سازمان بازرسی در انجام وظایف خود نباید دچار خطا شود، گفت: آنچه بیش از همه از تخلف سازمان بازرسی ضرر میکند، نظام اداری و اجرایی کشور است که ممکن است دستگاههای اجرایی، با هدایت نادرست سازمان بازرسی دچار خطا شوند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار