سردار نقدی عنوان کرد

تکرار شکست‌های منطقه‌ای امریکا در عراق/ بسیج الگویی الهام‌بخش برای رهایی ملت‌ها

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج اکنون به الگوی الهام‌بخش و فرمول نجات‌بخش از همه دردها تبدیل شده است؛ به نحوی که وقتی ملت‌هایی مانند فلسطین، لبنان و سوریه مورد ظلم واقع می‌شوند، برای رهایی، از الگوی بسیج استفاده می‌کنند.
کد خبر: ۲۲۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۶ - 28June 2014

تکرار شکست‌های منطقه‌ای امریکا در عراق/ بسیج الگویی الهام‌بخش برای رهایی ملت‌ها

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سرتیپ «محمد رضا نقدی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم تجلیل از دستاندکاران تولید برنامههای بسیج صدا و سیما گفت: بعد از درخشش نبوی و اعلام اراده الهی، شیطان شکست بزرگی از جبهه حق خورد و تغییر استراتژی داد؛ بدین شکل که بهجای اینکه مستقیما به جنگ با انسانهای مومن بیاید، در پرده نفاق به ایفای نقش خود پرداخت.

وی با اشاره به اینکه پردهبرداری از این تزویر، قربانیهای زیادی مثل شهدای کربلا را از اسلام گرفت، افزود: در انقلاب ما نیز چنین ماجرایی تجدید شد؛ یعنی زمانی که آمریکا از نظام اسلامی ایران و مردم آن شکست خورد و نتوانست به صراحت به جنگ ملت مسلمان ایران بیاید، با سلاح نفاق جلو آمد؛ ولی این بار هم بهواسطه ریخته شدن خون پاکترین فرزندان این امت، پرده از چهره او برداشته و چهره واقعی آمریکا و ایادی اش برای ملت ما نمایان شد.

سردار نقدی با اشاره به اینکه برای پرده برداشتن از چهره واقعی آمریکا هزینههای سنگینی را پرداخت کردیم، عنوان کرد: بار دوم شیطان در چهره نفاق فتنه ۸۸ ظهور یافت تا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ساقط کند؛ اما امت اسلامی بهواسطه رشد و آگاهی شان بدون نیاز به قربانیهایی همانند اوایل انقلاب، مسیر خود را ادامه داد.

وی با اظهار این مطلب که ملت ایران اسلامی توانست منافقانهترین چهرهها را در غبارآلودترین شرایط بشناسد، ادامه داد: بسیج و صدا و سیما رسالت مشترکی دارند که با دو ابزار مختلف آن را انجام میدهند؛ بدین صورت که روشنگری، بیدارگری، اطلاعرسانی صحیح به جامعه و منسجم کردن افکار عمومی توسط صدا و سیما و سازماندهی نیروهای رشدیافته و کسانی که راه حق را انتخاب کردند و به نقشآفرینیهای بزرگی پرداختند، توسط بسیج صورت میگیرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه با بیان اینکه برخلاف تئوریهای شرقی و غربی، اسلام عشق به حقیقت و تعالی جامعه انسانی را نشان میدهد، یادآور شد: دیگر کشورها مجبورند به افسانهپردازی بپردازند، اما آنچه آنها در قالب افسانه دارند ما بهصورت فراوان و واقعی داریم که بستر آن هم در بسیج قرار دارد.

وی درباره تحولات عراق و سوریه هم اظهار کرد: مردم و ارتش سوریه وقتی به سراغ فرمول نجاتبخش بسیج رفتند، توانستند سیاست حمایت آمریکا از تروریستهای سوری را با شکست مواجهه سازند؛ اما آمریکا از این شکست درس نگرفت و تروریستهای خود را روانه عراق کرد که در آنجا نیز همان صحنههای شکست ایادی آمریکا در سوریه، لبنان و فلسطین اشغالی در حال تکرار شدن است.

سردار نقدی یادآور شد: فرمول نجاتبخش بسیج فقط به صحنه دفاعی محدود نمیشود؛ بلکه تمام عرصههایی که منجر به پیشبرد جامعه میشود را در بر میگیرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: امیدواریم در عرصههای تولید، سازندگی و پیشرفتهای علمی، برنامههای هماهنگی بین بسیج و صدا و یسما جهت افزایش فعالیتها صورت گیرد.

نظر شما
پربیننده ها