حجت الاسلام گواهی:

در دوران تحریم به نقطه اوج بازدارندگی دفاعی رسیدیم

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ گفت: در شرایط تحریم به نقطه اوج قدرت و بازدارندگی دفاعی رسیدیم که این‌ را مدیون شهدا و رشادت‌های آنان در دوران دفاع مقدس هستیم.
کد خبر: ۲۲۹۱۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳ - 26February 2017
در دوران تحریم به نقطه اوج قدرت بازدارندگی دفاعی رسیدیمبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت الاسلام و المسلمین «عبدالعلی گواهی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ در چهارمین یادواره شهدای بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ اظهار داشت: استکبار برای اینکه بتواند به ایران فشار وارد کند، جنگ را در کشورهای عراق، سوریه و یمن به راه انداخته است اما ایثارگری رزمندگان در دفاع مقدس باعث شده تا ایران از قدرت بازدارندگی خوبی برخوردار باشد و به همین خاطر نقشه استکبار به نتیجه نرسیده است.
 
وی افزود: دفاع مقدس هزاران دانشگاه در وجود خود داشت و حتی در آن ایام خیلی از کارهای سخت و ناشدنی‌ها آسان و شدنی شدند. لذا اکنون بر ما تکلیف است تا عمل به ویژگی‌های بارز شهدا را برای خود الزام آور بدانیم.
 
حجت الاسلام گواهی تاکید کرد: باید نسبت به دشمنان مرزبندی خود را مشخص کنیم چون نمی‌شود گاهی انقلابی و گاهی در جهت کمک به ضد انقلاب گام برداریم و اگر اینگونه عمل کنیم در جریانات سیاسی گم می‌شویم.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ عنوان کرد: امروز گمشده جامعه ما اخلاق است؛ در مسائل سیاسی آن قدر گرفتار شده‌ایم که بد اخلاقی‌های سیاسی ما به حد اعلای خود رسیده است به عبارت دیگر این که شاهد رواج تهمت، افترا و ناسزاگویی‌ هستیم نشان می‌دهد روش و اخلاق شهدا را سرلوحه خود قرار نداده‌ایم چون شهدا اخلاق محور بودند در حالی که امروز عده‌ای تمام تمنایشان رسیدن بیشتر به مطامع دنیوی است پس این نشان می‌دهد که ما عکس شهدا عمل می‌کنیم.

وی افزود: ما سی و هشت سال است که در تحریم قرار داریم یعنی این که گفته می‌شود کشور در تحریم است مربوط به امروز نیست با این حال در همین شرایط تحریم به نقطه اوج قدرت و بازدارندگی دفاعی دست یافته‌ایم که این‌ها را مدیون شهدا هستیم.
 
حجت الاسلام گواهی گفت: در حوزه دین، فرهنگ و مسائل زندگی دشمن تا حدودی موفق عمل کرده است و همچنان به دنبال ترویج اسلام آمریکایی و عربستانی است یعنی به دنبال ترویج به ما چه ربطی دارد، است ولی با این وجود باید گفت که آنها هنوز ملت ما را نشناختند چرا که هر کجا منافع کشور و اسلام در خطر باشد در دفاع از کشور و ارزش‌های اسلام در صحنه حضور می‌یابند.
 
انتهای پیام/231
نظر شما
پربیننده ها