سرلشکر فیروزآبادی در اختتامیه جشنواره جهادگران علم و فناوری:

تولید ثروت در حوزه علم و فناوری موجب پیشرفت کشور می‌شود

مشاور عالی نظامی فرماندهی معظم کل قوا گفت: تولید علم و فناوری و تبدیل آن به ثروت موجب پیشرفت جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.
کد خبر: ۲۲۹۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶ - 01March 2017
تولید ثروت از علم و فناوری موجب پیشرفت کشور می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرلشکر «سیدحسن فیروزآبادی» مشاور عالی نظامی فرماندهی معظم کل قوا در اختتامیه چهارمین جشنواره جهادگران علم و فناوری اظهار داشت: زمانی که انقلاب اسلامی پیروز شد، عمل صالح منجر به تثبیت آن شد و زمانی هم که جنگ آغاز شد، عمل صالح بسیجیان را به جبهه‌ها برد و به دنبال آن فتح خرمشهر با 150 گردان بسیجی حماسه آفرین شد.
 
وی افزود: امروز عمل صالح، تولید علم و فناوری و تبدیل آن به ثروت برای پیشرفت جمهوری اسلامی ایران را به دنبال دارد.
 
سرلشکر فیروزآبادی عنوان کرد: استعمار در گذشته علم را از ما گرفت، چون نمی‌خواهد ما صاحب علم باشیم و فقط علم صادراتی را برای ما ارسال کرده است.
 
وی تصریح کرد: این نشاطی که امام در روح جوانان دمیدند و باعث شده حرکت علمی و فناوری تاکنون پیش آید، باغبان این حرکت عظیم علم و فناوری رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

سرلشکر فیروزآبادی تصریح کرد: بسیجی کسی است که به فراخوان امام برای انجام امری لازم جواب دهد اما برای عمل کردن به فراخوان امام باید عطر و رایحه‌ای از امام داشته باشیم چون بسیجی فرزند امام محسوب می‌شود. بنابراین علت اینکه بسیجی با سرعت و با عظمت در حوزه علم و فناوری پیش می‌رود به واسطه همین عطر و رایحه مقدس الهی است که در کارهای علمی بسیج وجود دارد.
 
انتهای پیام/231
نظر شما
پربیننده ها