سهرابی در گفت‌وگو با دفاع مقدس مطرح کرد

لزوم آسیب شناسی تولیدات مرتبط با جنگ تحمیلی در سازمان سینمایی دفاع مقدس

قائم مقام انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس گفت: مهم‌ترین اولویت سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی دفاع مقدس آسیب شناسی تولیدات و فعالیت‌های فرهنگی مرتبط با جنگ تحمیلی است.
کد خبر: ۲۳۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۳ - 05July 2014

لزوم آسیب شناسی تولیدات مرتبط با جنگ تحمیلی در سازمان سینمایی دفاع مقدس

«روحالله سهرابی» قائممقام انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، در آستانه اولین نشست تخصصی سینما و هنرهای نمایشی دفاع مقدس، اظهار کرد: اولین و فوریترین وظیفه و اولویت سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی دفاع مقدس آسیب شناسی تولیدات و فعالیتهای فرهنگی مرتبط با دفاع مقدس است.

وی در ادامه با تاکید بر نگاه مدیران به مسیر گذشته خاطرنشان کرد: معتقد هستم قبل از ورود میدانی سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی به امر تولید باید مسیری که دیگران آمدهاند را آسیبشناسی کند.

قائم مقام انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس عنوان کرد: اگر مسئولین نقد و نظراتی که بر آثار گذشته وجود داشته را تکرار نکنند باعث پیشرفت این ژانر از سینمای ایران خواهد بود.

سهرابی افزود: سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی با این اقدامات مسیر جدیدی را پیدا خواهد کرد و میتواند به سمت تحقیق و پژوهش برود.

قائممقام انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس در پایان گفت: اگر سازمان این مسیر را پیش بگیرد آینده روشنی در انتظار سینمای دفاع مقدس خواهد بود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار