شورجه به دفاع مقدس خبر داد

بازبینی متن فیلم‌نامه شهید بروجردی تا شهریور ماه

جمال شورجه کارگردان سینمای دفاع مقدس گفت: به دلیل مشکلاتی که در متن فیلم‌نامه وجود داشت کار متوقف و پروژه بازبینی شد. با برنامه‌ریزی انجام شده از اواخر امسال پیش‌تولید را آغاز می‌کنیم.
کد خبر: ۲۳۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۵ - 05July 2014

بازبینی متن فیلم‌نامه شهید بروجردی تا شهریور ماه

جمال شورجه نویسنده و کارگردان مطرح سینمای دفاع مقدس در گفتوگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه حدود ۴، ۵ سالی است مجموعه تلویزیونی شهید محمد بروجردی در شبکه اول سینما به نام وی ثبت شده است، گفت: این مجموعه یک بار تا مراحل پیش تولید جلو رفته است، اما به دلیل مشکلاتی که در متن فیلمنامه وجود داشت کار متوقف شد و پروژه مورد بازبینی جدی قرار گرفت.

وی در ادامه اذعان کرد: پس از مرحله بازبینی جناب آقای احمدغلامی تهیه کننده مجموعه به همراه یک تیم نگاش که دوباره وارد عرصه تحقیق و پژوهش شدند و این فیلمنامه مراحل تحقیق و پژوهش آن به پایان رسیده است و امروز تیم در حال بازنویسی و نگارش فیلمنامه است.

این کارگردان مطرح سینمای دفاع مقدس گفت: امیداوریم با مدیریت آقای محمود غلامی این کار زودتر نوشته شود و مسئولین بودجه مورد نظر را برای شروع کار تامین کنند.

شوجه خاطر نشان کرد: سریال شهید بروجردی در ۵ فاز مختلف از زمان دوران کودکی تا شهادت این شهید بزرگوار را شامل میشود که در چند مقطع جداگانه به تولید میرسد.

وی درباره جزییات این سریال گفت: فاز اول این سریال از سال ۱۳۳۹ تا ۱۳۵۰ زندگی شهید بروجردی است که دوران کودکی و نوجوانیش در آن میگذرد که قرار است در ۷ قسمت اول این سریال نمایش داده شود.

این کارگردان مطرح سینمای دفاع مقدس اضافه کرد: فاز بعدی از سال ۱۳۵۰ تا ۱۳۵۴، دوران جوانی است که در ۳ قسمت پخش میشود. از سال ۱۳۵۴ تا ۱۱ بهمن سال ۵۷ نیز دوران مبارزاتی شهید بروجردی خواهد بود که در ۵ قسمت هم به آن میپردازیم.

جمال شورجه ادامه داد: از ۱۲ بهمن تا ۲۲ بهمن ماه ۵۷ نیز دوران پیروزی انقلاب است که در ۳ قسمت نمایش داده میشود و از ۲۲ بهمن ماه تا ۳ خرداد ۶۲ نیز ماجرای کردستان شهید بروجردی روایت میشود که در ۸ قسمت برنامهریزی شده است.

وی خاطر نشان کرد: نگارش فیلمنامه فاز اول این سریال تا پایان ماه رمضان تمام میشود و تا اواخر شهریور ماه سیناپس کامل را تحویل میدهیم پس از مذاکره با سیمافیلم و مهدی فرجی مدیر شبکه یک سیما با برنامهریزی انجام شده از اواخر امسال پیشتولید را آغاز میکنیم.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار