بابائیان به دفاع پرس خبر داد

بان کی‌مون طومار اعتراض آمیز هنرمندان ایرانی را دریافت کرد

این تهیه کننده سینما با اعلام این خبر گفت: امیدواریم مسئولین سازمان ملل متحد به درستی دغدغه هنرمندان ایران را فهمیده باشند.
کد خبر: ۲۳۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۳ - 20July 2014

بان کی‌مون طومار اعتراض آمیز هنرمندان ایرانی را دریافت کرد

«داریوش بابائیان» تهیه کننده سینما درگفتوگو با خبرنگار خبرگزاری دفاع پرس با اشاره به اعتراض هنرمندان سینمایی کشورمان نسبت به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم بی گناه غزه، اظهار کرد: طومار اعتراض هنرمندان کشورمان نسبت به جنایات صهیونیستها به دست بان کی مون رسیده است.

وی در ادامه تصریح کرد: امیدواریم مسئولین سازمان ملل متحد به درستی دغدغه هنرمندان ایران را فهمیده باشند و تفهیم طرح موضوع هنرمندان به رئیس سازمان ملل به گونهای باشد که تاثیرات مثبتی را در بر داشته باشد.

عضو شورای پروانه ساخت سازمان سینمایی در پاسخ به سوال خبرنگار دفاع پرس مبنی بر گنجاندن پخش فیلم "بازمانده" روایت از مردم فلسطین در طرح ماه رمضانی سینما خاطره پاسخ داد: برای پخش در طرح سینما خاطره نسبت به بازپخش فیلمهای با موضوع دفاع مقدس و غزه پیشنهادهای را ارائه کردیم اما به دلیل پخش گسترده این آثار در تلویزیون مورد موافقت قرار نگرفت.

بابائیان تاکید کرد: اگر ما در حوزه دفاع مقدس و غزه آثار خوب و مخاطب پسند داشته باشیم سینما آمادگی باز پخش آنها را اعلام میکند.

وی دلیل سانسور خبری جنایات رژیم صهیونیستی در رسانههای جهان را ترس از امریکا عنوان کرد و گفت: کشوری مثل ایران که درباره موضوعی کار فرهنگی انجام میدهد ترس و واهمهای از هیچ کشوری ندارد اما اکثر کشورها به دلیل اینکه نمیخواهند در روابطشان خدشهای وارد شود نمیتوانند در مطبوعاتشان به جنایات رژیم صهیونیستی بپردازند.

عضو شورای پروانه ساخت سازمان سینمایی در پایان گفت: اگر دولت سرمایه لازم را تامین کند تهیه کنندگان حرفهای  آمادگی تولید آثاری در رابطه با فلسطین را دارند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار